Aviseringar
Rensa alla

Jag tror jag är psykopat..


Ämnesstartare

Som rubriken säger så tror jag att jag är psykopat, elr inte psykopat.. men mer drag av det än vanliga människor.

Jag tex inte bryr mig alls om andra människor om jag inte får ut något av det. Känner allvarligt att jag inte bryr mig om mina närmaste vänner skulle bli påkörd och dö.

jag känner inte alls empati för människor utan låtsas att jag har det om det behövs.
som exempel, en tjej i min vänskapskrets berättade att hon hade blivit våldtagen av en kille pch jag brydde mig 0 tills jag märkte att människor sa "gud mår du bra?!" "Har du anmält?" Osv osv. Hon har jag dessutom känt sedan jag var 6.

Jag snor saker, jag har aldrig varit "kär", bryr mig inte om jag skadar en annan människa, manipulerar människor ibland med.


   
Citera
Mumzel

Asså hur kan du it bry dig om du skadar andra? Har du sån stor brain damage 


   
SvaraCitera

sök hjälp..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mumzel:
Asså hur kan du it bry dig om du skadar andra? Har du sån stor brain damage 

Tydligen, inte så att jag kan rå för det tho. Så stop being an asshole, idiot


   
SvaraCitera

Du kanske har psykopatiska tendenser
men en riktig hard on psykopat skulle aldrig erkänna att dem har en sjukdom..då skulle ju deras mantel försvinna och alla ser den personen som hen egentligen är och inte som hen har låtsas vara i alla år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vaniljmunken från norr:
Du kanske har psykopatiska tendenser
men en riktig hard on psykopat skulle aldrig erkänna att dem har en sjukdom..då skulle ju deras mantel försvinna och alla ser den personen som hen egentligen är och inte som hen har låtsas vara i alla år

Skrev oxå det, att jag tror jag har fler drag av det än vanliga människor. Läs i början. 


   
SvaraCitera

Idfk, torkad potatis:

Skrev oxå det, att jag tror jag har fler drag av det än vanliga människor. Läs i början. 

Haha jag läser alltid bara snabbt igenom...missade det x)


   
SvaraCitera

Du får väl söka hjälp hos en psykolog eller nått och säg att du upplever att du har psykopatiska tendenser och att du upplever det som ett stort problem.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:
Du får väl söka hjälp hos en psykolog eller nått och säg att du upplever att du har psykopatiska tendenser och att du upplever det som ett stort problem.

Precis som Trevlig-Snubbe här sa. Jag håller helt med honom kan alltid vara bra att söka hjälp.


   
SvaraCitera

Det behöver inte vara nåt att oroa sig över. Gränsen mellan edgy tonåring och psykopat är hårfin, förhoppningsvis går det över.


   
SvaraCitera

Tidsmaskin:

Precis som Trevlig-Snubbe här sa. Jag håller helt med honom kan alltid vara bra att söka hjälp.

Tumme upp


   
SvaraCitera
Rexly

Manipulering har ingentig med pskyopati och göra, det har mer med sociopati o göra.
Njuter du när andra skadar sig? Annars är du ingen pskyopat, möjligen så har du bara väldigt låg empati.


   
SvaraCitera

som ett test kan vi ju se vad du säger om denna låt.


   
SvaraCitera

Mycket möjligt men det är nog större chans att du vill säga att du är det på nätet för att det är "coolt".


   
SvaraCitera

Det du skrev är inte att vara en psykopat. Du bryr dig bara inte vad folk utsätts för och upplever inga känslor eller någon medkänsla. Är man en psykopat så är man knäpp, galen, psykfall och en dåre. Av det jag har läst så är du inte i närheten av en psykopat. Inte ens en sociopat. Du kan vara lugn, men försök att känna medkänsla hos folk och bry dig om vissa saker som inte gäller dig, om det går, om du vill förbättras eller om du inte vet vad du ska göra åt saken.


   
SvaraCitera