Aviseringar
Rensa alla

Jag tror min tjej vill ha smisk (men hur långt ska man behöva gå?)


Ämnesstartare

oskar_det:

Det känns lite pinsamt att ställa en sådan fråga med allvar i rösten XD

Det förstår jag. Men du får försöka.

oskar_det:

Du tycker jag är mesig? 😛

lite :p

oskar_det:

Är nog det senare, hihihi. Men jag gillar när hon njuter.

Vem gillar inte när nån man tycker om njuter? Det handlar om att kunna komunicera och förstå vad man menar. Förstå vad man vill och varför man gör saker. Man ska inte behöva gissa.

oskar_det:

Kan en kille teasa en tjej på samma sätt? Hur?

Jag har ingen aning. Det jag ville få fram var att jag inte tycker om när en kille (eller någon över huvud taget!) gör saker som jag inte förstår mig på.

oskar_det:

Man måste ju ställa upp för sin flicka! Jag vill inte vara ett svin som bara tänker på sex utan uppmärksamma det hon gillar.

Det är klart att man ska ställa upp för varann och ibland kanske man får göra sånt som den andra gillar fast man inte själv är så förtjust i det, men det handlar ju om att att förstå varann. Det är grunden i en relation tycker jag. Din tjej kanske tycker att hon är rolig när hon retas på det där sättet, men du är uppenbarligen förvirrad. Så ska det inte vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Finns det något hetare än när killen impulsivt griper tag i en och sätter på en?

Vaddå, bara dra ned byxorna på henne på stället? [crazy]

Barfota:

Det förstår jag. Men du får försöka.

Jo... men nej det är för pinigt. XD Vad tror du om att hota med smiskstraff om hon fortsätter teasa istället? Flera varningar och så om hon fortsätter så blir hon spankad oavsett om hon protesterar.

Det känns lättare att gå den vägen för mig iaf, och då kan hon ju inte skyllda på att jag inte varnat henne.

Barfota:

lite :p

[blush]

Får se om hon fortsätter retas, då blir det varningar i så fall och så ser jag hur hon reagerar på dom först.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Då vände hon sig om och sade typ "oooh" på ett sätt som "oj, du kan ju". Svårt att beskriva hennes tonläge där. XDMEN sedan när jag till följd frågade om hon ville ha lite smisk så svarade hon "nä" helt kort och dödande.

Jag Tror bara hon retas, men det är väl trevligt, hon kanske inte vill ha smisk i en sexuell situation men gillar att du gillar hennes bakdel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Vaddå, bara dra ned byxorna på henne på stället?

Exakt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Jo... men nej det är för pinigt. XD

haha ok 🙂 Men jobbigt när man inte kan säga vad som helst till varann.. i alla fall sånt som rör ens relation.

oskar_det:

Det känns lättare att gå den vägen för mig iaf

Då gör du så 🙂

oskar_det:

Får se om hon fortsätter retas, då blir det varningar i så fall och så ser jag hur hon reagerar på dom först.

Tönt! 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Exakt

Tror inte hon skulle uppskatta en sådan handling. XD

Barfota:

haha ok 🙂 Men jobbigt när man inte kan säga vad som helst till varann.. i alla fall sånt som rör ens relation.

Som om du tände på något extremt kontroversiellt, som barn, så skulle du säga det till din partner? "Jag älskar dig, men jag tänder på barn också, kan vi importera en från Thailand?"

Nä, så säger man inte. Man säger inte vad som helst även till den man älskar. Den finns en inre sfär också.

Barfota:

Då gör du så 🙂

Sagt och gjort, första varningen delades ut precis innan jag satte mig vid datorn nu. Hon satt vid den innan, och trots att jag bad om att få ha den vänligt flera gånger och att hon lovade det bara satt hon kvar.

Jag blev inte arg, men lite mer bestämd och sade till henne att nu vill jag minsann ha den. Då svarade hon nonchallant "kiss my ass" utan att ens vända upp blicken. Då sade jag åt henne att jag inte tänker kyssa den men kanske smiska den om hon inte håller vad hon lovar.

Då skrattade hon bara och "yeah right", men hon lämnade datorn. 🙂

Kände att jag fått ett litet psykologiskt övertag och följde upp med att om hon inte skärper till sig så får hon smisk vare sig hon vill eller inte nästa gång. Och så ba "naaaw, menar du det?" i en väldigt sarkastisk ton.

Så det slutade med att hon fick det psykologiska övertaget till slut iaf. 🙁

Barfota:

Tönt! 😉

Du kanske också vill ha smisk, du verkar lite sugen...


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Tror inte hon skulle uppskatta en sådan handling. XD

varför inte? är hon en torrboll? ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

varför inte? är hon en torrboll? ;D

Du verkar ju helt galen! [crazy]

Jag tror inte hon skulle uppskatta en våldtäkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser inte problemet. Snackar ni inte om sexet? :S

Gå så långt som känns bekvämt för er båda ba. Börjar du bli orolig för att det är för att gå för långt så kom på ett safe-word tillsammans (hehe låg med en tjej under en period som gillade det rätt våldsamt, var jag för hård fick hon skrika Excelsior! [cool]).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antingen skämtar hon bara eller så vågar hon inte säga att hon kanske skulle uppskatta det. Prata om det igen. Vad är det för knasigt förhållande ni har där ni inte kan prata med varandra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Jag tror inte hon skulle uppskatta en våldtäkt.

Det är inte våldtäkt? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Så det slutade med att hon fick det psykologiska övertaget till slut iaf. 🙁

suck

oskar_det:

Som om du tände på något extremt kontroversiellt, som barn, så skulle du säga det till din partner?

det här handlar ju inte om nåt sånt [tard]

oskar_det:

Du kanske också vill ha smisk, du verkar lite sugen...

jag vill ha romantik. mjukt


   
SvaraCitera

Hon kanske gillar det i tid och otid. [smile]


   
SvaraCitera