Aviseringar
Rensa alla

Jag tycker att det är oförskämt att nobba ute på dans bara för att man är synskadad!


Ämnesstartare

Jag är ute på dans ibland och få ribland höra när jag bjuder upp. Nej jag vilar, nej jag ska dricka, men sedan går
de raka vägen och dansar med någon annan mycket otrevligt tycker jag. Man är väl lika mycket värd om man är synskadad eller hur? 


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag kan dansa med digHjärta


   
SvaraCitera

De kanske inte tycker att det är attraktivt med någon som är synskadad.


   
SvaraCitera

hur ser du ut? de kanske e ngt annat me ditt utseende dom ogillar


   
SvaraCitera

Jo det är det väl men man är aldrig skyldig någon att umgås med hn. Speciellt inte fysiskt.


   
SvaraCitera

Vem i helvete bjuder upp 2016?!!

Okej nu är inte jag i barsvängen längre, är familjekille och sådär men på min tid (2009-2015) då gick man minsann fram till tjejerna medan de stod och dansade, smyger gärna på lite bakifrån, står och juckar och i nio fall av tio får man en reaktion (och kanske en erektion) för det finns väl ingen som har bjudit upp sen typ 70-talet om ens det


   
SvaraCitera

Stäkaren:
Vem i helvete bjuder upp 2016?!!

Okej nu är inte jag i barsvängen längre, är familjekille och sådär men på min tid (2009-2015) då gick man minsann fram till tjejerna medan de stod och dansade, smyger gärna på lite bakifrån, står och juckar och i nio fall av tio får man en reaktion (och kanske en erektion) för det finns väl ingen som har bjudit upp sen typ 70-talet om ens det

jo en käftsmäll e ju en reaktion som man nästan kan garantera om man juckar på dom


   
SvaraCitera

Stäkaren: då gick man minsann fram till tjejerna medan de stod och dansade, smyger gärna på lite bakifrån, står och juckar och i nio fall av tio får man en reaktion (

gjorde du på allvar detta?


   
SvaraCitera

nackskott på alla som tycker att det är okej. seriöst.


   
SvaraCitera

Thé King:

jo en käftsmäll e ju en reaktion som man nästan kan garantera om man juckar på dom

Inte om man gör det rätt

vonKissekatt:

gjorde du på allvar detta?

Ja, och kvinnor som man träffar på köttmarknaden gillar just detta. Så såg världen ut då iallafall


   
SvaraCitera

 Den lilla procent som gillade att folk kom fram och tog för sig av deras kroppar på ett sexuellt sätt utan att fråga är försvinnande liten. tjejer är snarare vana vid sådan vidrig och respektlös handling att de är vana och ej vill ställa till en scen eller verka töntiga. 

Stäkaren: Ja, och kvinnor som man träffar på köttmarknaden gillar just detta. Så såg världen ut då iallafall


   
SvaraCitera

Ni ser, kvinnor gillar tuffa killar, killar som agerar. Står man och hänger på låset och gör ett halvhjärtat försök....det kan verka gulligt, enligt vissa. Men det räcker inte för att ro skeppet i hamn


   
SvaraCitera

vonKissekatt:
 Den lilla procent som gillade att folk kom fram och tog för sig av deras kroppar på ett sexuellt sätt utan att fråga är försvinnande liten. tjejer är snarare vana vid sådan vidrig och respektlös handling att de är vana och ej vill ställa till en scen eller verka töntiga. 

Oavsett skälen så funkar det


   
SvaraCitera

jomen absolut sedan så snyter man sig i deras  hår  och skiter i handväskan sen slänger man sig på golvet och håller fast deras ben och kallar dom mamma


   
SvaraCitera

Thé King:
hur ser du ut? de kanske e ngt annat me ditt utseende dom ogillar

Hur ska hen veta d? Tardig


   
SvaraCitera