Aviseringar
Rensa alla

Jag tycker att det är oförskämt att nobba ute på dans bara för att man är synskadad!


vonKissekatt:
 Den lilla procent som gillade att folk kom fram och tog för sig av deras kroppar på ett sexuellt sätt utan att fråga är försvinnande liten. tjejer är snarare vana vid sådan vidrig och respektlös handling att de är vana och ej vill ställa till en scen eller verka töntiga. 

Hur kan du rimligtvis tala för alla?


   
SvaraCitera

Thé King:
jomen absolut sedan så snyter man sig i deras  hår  och skiter i handväskan sen slänger man sig på golvet och håller fast deras ben och kallar dom mamma

AA d funkar


   
SvaraCitera

S3ON:

Hur ska hen veta d? Tardig

trodde int han va helt blind my misstake


   
SvaraCitera

Thé King:

trodde int han va helt blind my misstake

uppenbarligen... 


   
SvaraCitera

S3ON:

Hur kan du rimligtvis tala för alla?

det behövs ej mkt empati eller intelligens för att fatta att folk ej gillar sådant


   
SvaraCitera

S3ON:

Hur ska hen veta d? Tardig

va?


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

det behövs ej mkt empati eller intelligens för att fatta att folk ej gillar sådant

Vi är individer. 


   
SvaraCitera
time
 time

S3ON:

Vi är individer. 

Kan nog gå i god för att jag aldrig träffat en tjej som gillar att bli torrjuckad mot på dansgolvet och de gånger det har fungerat så var nog tjejen så pass intresserad att det osmarta valet av move ändå inte försämrade oddsen


   
SvaraCitera

time:

Kan nog gå i god för att jag aldrig träffat en tjej som gillar att bli torrjuckad mot på dansgolvet och de gånger det har fungerat så var nog tjejen så pass intresserad att det osmarta valet av move ändå inte försämrade oddsen

Kretsar och så 


   
SvaraCitera
time
 time

S3ON:

Kretsar och så 

Axplock ur alla kretsar jag någonsin umgåtts med, alla har inte varit radikalfeminister 


   
SvaraCitera

time:

Axplock ur alla kretsar jag någonsin umgåtts med, alla har inte varit radikalfeminister 

Okej, individer som föredrar eller tycker på ett vist sätt kanske undviker att tala med människor de känner kan döma dem. 


   
SvaraCitera
time
 time

S3ON:

Okej, individer som föredrar eller tycker på ett vist sätt kanske undviker att tala med människor de känner kan döma dem. 

Varför skulle man döma den som blir utsatt för det? Det är väl tur i oturen om någon faktiskt råkar gilla det men vanligtvis brukar man inte gilla att bli antastad av främlingar, nä. 


   
SvaraCitera

time: Varför skulle man döma den som blir utsatt för det?

.........


   
SvaraCitera
time
 time

S3ON:

.........

Du sa ju 

S3ON: Okej, individer som föredrar eller tycker på ett vist sätt kanske undviker att tala med människor de känner kan döma dem.

men om de gillar det, varför skulle de bli dömda för det? 


   
SvaraCitera

time: men om de gillar det, varför skulle de bli dömda för det?

För att den som medvetet eller omedvetet agerar dömande har en annan uppfattning.  


   
SvaraCitera