Aviseringar
Rensa alla

Jag tycker du är snygg, men...


Asha
 Asha
Ämnesstartare

- Jag tycker du är snygg, men jag vill enbart va vän.
- För du vill vara fri att göra vad du vill?
- Ja dels det. Sen har jag mycket med mig själv.

Kan någon tolka detta fattar inte. Hon ville ha någon typ av romantisk relation tidigare. Och hon sov hos mig två nätter, sedan så sa hon att hon var rädd att bli kär i mig. I början fick jag lite panik för det kändes som hon kväde mig typ. Nu är det snarare motsatsen att jag saknar henne lite. 


   
Citera
reben

hon e väl rädd att bli kär i nån
eller så vill hon inte ha nån bara
eller något annat

e väl inte så mkt att analysera om hon säger att hon inte vill vara mer än vän. då är det väl så .&slut


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

reben: hon e väl rädd att bli kär i nån

aa, jag tycker mest det är mysigt att vara med henne. Tror det är vanligt att man är rädd för att bli kär. 


   
SvaraCitera
Kudhos

That's it ba


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

Kudhos: That's it ba

Översätt!


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

Kudhos: ba

syftar på?


   
SvaraCitera

krafsa henne på hakan o säg..."det var aldrig menat att det skulle bli vi" sen kolla bort dramatiskt


   
SvaraCitera

Fkpaw:
krafsa henne på hakan o säg..."det var aldrig menat att det skulle bli vi" sen kolla bort dramatiskt

+1


   
SvaraCitera

Fkpaw:
krafsa henne på hakan o säg..."det var aldrig menat att det skulle bli vi" sen kolla bort dramatiskt

haha! +1

Nä men hon har väl tyvärr ändrat sig


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

Min vän Gustaf har det bästa svaret: 


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

reben: e väl inte så mkt att analysera om hon säger att hon inte vill vara mer än vän. då är det väl så .&slut

Kudhos: That's it ba

Mindfly: Nä men hon har väl tyvärr ändrat sig

Facit: Hon gillar mig men känner sig pressad.

Fkpaw: krafsa henne på hakan o säg..."det var aldrig menat att det skulle bli vi" sen kolla bort dramatiskt

Puckad ide. 


   
SvaraCitera

Asha: Hon gillar mig men känner sig pressad.

sluta pressa henne då


   
SvaraCitera

skulle tolka det som att hon inte var helt intresserad och letade efter något fint sätt att säga det på


   
SvaraCitera

Jungman:
skulle tolka det som att hon inte var helt intresserad och letade efter något fint sätt att säga det på

+1

Tolkar i och för sig det mesta på liknande sätt, men ja.


   
SvaraCitera
Asha
 Asha
Ämnesstartare

silver judas:

sluta pressa henne då

Det är ju hon som pressar sigsjälv. Varför måste jag har pressat henne för att hon känner sig pressad? 


   
SvaraCitera