Aviseringar
Rensa alla

Jag undrar en sak!


Ämnesstartare

Sen jag var liten har jag varit en person som äter lite. Jag äter som max två måltider per dag men det sker inte ofta, det blir oftast en måltid. Middag då. Jag äter inte för att jag inte gillar att äta utan för att jag inte blir hungrig. Och när jag känner mig hungrig så äter jag alltid. Fast många säger att jag har en ätstörning men jag tycker inte att jag har det, men kan jag ha det?

Kan det inte bara vara så att min kropp har anpassat sig till att jag äter lite och därför blir jag inte hungrig?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Din magsäck är liten pga ditt lilla matintag. Försök att gradvis äta mera vid fler tillfällen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sålänge du ser till att fixa mat till din karl när han är hungrig så ser jag inget problem med det[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Din magsäck är liten pga ditt lilla matintag. Försök att gradvis äta mera vid fler tillfällen.

Yes och därför tycker inte jag att jag har en ätstörning, Jag har inte krympt min matsäck medvetet direkt. Problemet med mig är att jag är ganska omotiverad till allt just nu så jag kommer inte orka att försöka äta mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Sålänge du ser till att fixa mat till din karl när han är hungrig så ser jag inget problem med det

Haha jag är ganska duktig på att laga mat så min karl kommer ej behöva gå runt hungrig[y] (fast detta är inget jag behöver tänka på nu för har inte en karl just nu)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Problemet med mig är att jag är ganska omotiverad till allt just nu så jag kommer inte orka att försöka äta mer.

Ha med dig lite frukt eller ngt i väskan till en början bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Haha jag är ganska duktig på att laga mat så min karl kommer ej behöva gå runt hungrig[y] (fast detta är inget jag behöver tänka på nu för har inte en karl just nu)

Nä men vill du ha en så kan en sån grej vara bra att annonsera med[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ha med dig lite frukt eller ngt i väskan till en början bara.

Detta gjorde jag faktiskt ett tag, men sen slutade jag av nån anledning. Ska kanske börja med det igen!

kebu12:

Nä men vill du ha en så kan en sån grej vara bra att annonsera med

Tack för tipset, nästa gång jag är ute och raggar ska jag tänka på det![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Detta gjorde jag faktiskt ett tag, men sen slutade jag av nån anledning. Ska kanske börja med det igen!

Ja, det är väldigt praktiskt faktiskt! Har vant mig vid detta nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Tack för tipset, nästa gång jag är ute och raggar ska jag tänka på det![y]

Vsg. Bara fråga om du behöver tips gällande killar, ställer gärna upp för damer i nöd[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja, det är väldigt praktiskt faktiskt! Har vant mig vid detta nu.

Vad bra! Jag är ganska glömsk av mig, får typ skriva en lapp eller något för att påminna mig själv i början.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Bara fråga om du behöver tips gällande killar, ställer gärna upp för damer i nöd

Vad nice! Är faktiskt i nöd nu[sad] Har ej träffat en karl på ett långt tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Vad nice! Är faktiskt i nöd nu[sad] Har ej träffat en karl på ett långt tid.

Så känner att du behöver träffa en riktigt man?[wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Så känner att du behöver träffa en riktigt man?

Exakt! Det är precis det jag behöver[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Exakt! Det är precis det jag behöver[blush]

Har hittat en riktig man till dej[wink]
Vad sägs om den här?[blush]
http://ungdomar.se/user_info.php?user_id=51840


   
SvaraCitera