Aviseringar
Rensa alla

Jag undrar över en sak!!!


Ämnesstartare

skärp dig Gugge.

Nu drar jag upp frågan igen.

Kan det stämma, det dom säger?

i så fall: vad ska jag göra tycker du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men Gud... Vad fint! (Även om jag inte klarade av att läsa hela texten)satsa på henne!


   
SvaraCitera

ArbetaMera:

Nu drar jag upp frågan igen.

Kan det stämma, det dom säger?

i så fall: vad ska jag göra tycker du?

Klart det kan stämma det dem säger men det betyder inte att det gör det, bästa saken vore att du tar saken i egna händer, gräver fram staken å gör något åt saken... Innan du gör något dock, fråga dig själv, gillar du henne? Kan du se dig med henne? Om du gör det så gör det jag sa... Om du inte gör det så skit it å fortsätt som ni gör, antar att du är med henne för att du gillar det så kan du ju bara fortsätta som detä rnu..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fråga om hon ska med hem till dig och synda lite [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Fråga om hon ska med hem till dig och synda lite

Haha jättekul [rolleyes] [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej jag ska nog fråga henne ( i morgon) och om hon gillar mig mer än bara som kompis så ska jag bjuda henne på en fin-middag i helgen kanske.. [smile]

tack för alla tips!

Skriv gärna fler!


   
SvaraCitera

Att hålla på så brukar ju vara ett tecken på nervositet. Vet flera kompisar som ständigt brukar pilla i håret eller på något smycke när de t.ex. ska redovisa på skolan just på grund av nervositet. Så varför skulle hon vara nervös när hon är med dig? Det kan ju vara för att hon gillar dig mer än som kompis. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ArbetaMera:

Okej jag ska nog fråga henne ( i morgon) och om hon gillar mig mer än bara som kompis så ska jag bjuda henne på en fin-middag i helgen kanske.. [smile]

Du kan ju bjuda henne på fin-middag innan du frågar- Tackar hon ja kanske det hela klarnar lite mer [cute]


   
SvaraCitera

ArbetaMera:

Stämmer det som dom säger?

NejnejNEJ, de talar under djävulens påverkan!!! och du har blivit förbannad, ta dig genast ur denna djävulska och förföriska tjejs klor och vänd dig mot Jesus Kristus, han är den ENDA som kan rädda dig från denna fälla!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youmademe:

Så varför skulle hon vara nervös när hon är med dig? Det kan ju vara för att hon gillar dig mer än som kompis.

det låter bra [smile]hehe

xsaosinx:

Du kan ju bjuda henne på fin-middag innan du frågar- Tackar hon ja kanske det hela klarnar lite mer

ahaa [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fråga henne [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ArbetaMera:

Hej, det här är första gången jag behöver hjälp från er.

Jag trodde att han där uppe visste allt och kunde hjälpa med allt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ovie Vicious:

Jag trodde att han där uppe visste allt och kunde hjälpa med allt?

Vem då?


   
SvaraCitera

hahahah du studerar bibeln haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

windowslive:

hahahah du studerar bibeln haha

Ja och är lyckligare än dig! hahahah


   
SvaraCitera