Aviseringar
Rensa alla

Jag vägrar ge mitt barn grönsaker och frukt!


Ämnesstartare

Det spelar ingen roll vad andra säger, jag äter inte äckliga grönsaker och frukt och kommer inte att tillåta mitt barn att äta det heller. Bara tanken att tugga på något som legat i jord, bland maskar, bakterier och skit (!!!) får det att vända sig i magen på mig. Samma med frukt. Den är så långt från sitt ursprung som den kan vara. All frukt som säljs är manipulerad och saknar värde. Vitaminer finns att köpa på apoteket så det finns ingen anledning att äta skit.

Jag kommer att låta barnet veta precis hur äckligt det är och tror inte att barnet kommer att vilja stoppa bajsmat i munnen. Det enda som oroar mig är omgivningen som säkert kommer försöka stoppa i mitt barn äckliga potatisar och vidriga jordgubbar. Hur ska jag få dem att förstå att det faktiskt är mitt barn och mitt beslut?


   
Citera
Ämnesstartare

Så du skall bara låta dom få från tutten eller?[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amma gör väl bara bönder? Här är det ersättning som gäller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Bara tanken att tugga på något som legat i jord, bland maskar, bakterier och skit (!!!)

Ååååååh, fyfan... tyst! Jag är vegan och blev just äcklad. Hur ska jag göra nu då?!
Tänk lite på omgivningen du också [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aha oki, är inte typ pasta och sånt mera fejk? Då har man ju lagt till massa får att få smet osv??? När man tar upp det från jorden så gör man ju inte så mycket mer än att bespruta dom gånger 100, kanske är lika illa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Hur ska jag få dem att förstå att det faktiskt är mitt barn och mitt beslut?

Sheesh asså. Controll freak? Det är väl barnet beslut i slutändan?[confused] Ska du göra dom till Amerikanare[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer inte nästan allt från jorden i början? [shake]


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helt rätt [y] Frukt och grönsaker är Djävulens påfund.

Netherlick:

Ska du göra dom till Amerikanare[chocked]

Inget ont om amerikanare [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yankee:

Inget ont om amerikanare [no-no]

Ne ok för att dom endast har bra saker att säga om svenskar, dom hade till och med en slags parad om att svenskar är bögar[tired] 6-9åringar till och med sprang runt med skyltar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

Ne ok för att dom endast har bra saker att säga om svenskar, dom hade till och med en slags parad om att svenskar är bögar[tired] 6-9åringar till och med sprang runt med skyltar

För så är ju alla amerikanare [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yankee:

För så är ju alla amerikanare [rolleyes]

klart inte men om du är så jävla kåt på amerikanare så klandrar du ju hellre mig att jag har så jävla fel. Sen så är det enklare att säga amerikanare pga. att det finns så mycket folk där. Känner en skit söt tjej från Washington och en till tjej från Kalifornien

Btw typ 60% av världens seriemördare kommer från Usa[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

klart inte men om du är så jävla kåt på amerikanare så klandrar du ju hellre mig att jag har så jävla fel.

Öhh [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yankee:

Öhh [confused]

be gone heretic[tired]


   
SvaraCitera