Aviseringar
Rensa alla

Jag välkomnar dig morgonen!


Ämnesstartare

Ljuvliga morgon!
Dricker varmt vatten! Anna Skipper säger att man ska göra det! Alldeles strax så ska jag göra en morgondrink bestående av vattenmelon! Det är jättebra enligt Anna Skippers drinkbok!


   
Citera
Ämnesstartare

Jag känner hur det varma vattnet slinker ned i strupen och genom alla gångar och verkligen kör sitt egna lilla race, dvs, "en inre dusch" för att vara egsagt. Mmmmm...


   
SvaraCitera

23.49 i NYC


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

New York City:

23.49 i NYC

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varmvatten från kran innehåller mycket högre halter av bakterier, metaller och annat skit.


   
SvaraCitera

Gonatt, morgon :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Varmvatten från kran innehåller mycket högre halter av bakterier, metaller och annat skit.

Men hallå, jag kokar självklart vattnet så det blir varmt. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Men hallå, jag kokar självklart vattnet så det blir varmt. [confused]

Du kokar varmvatten för att dricka? Rent varmvatten? För att du tror att det är mycket nyttigare?
Miljövänligt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Du kokar varmvatten för att dricka? Rent varmvatten? För att du tror att det är mycket nyttigare?
Miljövänligt...

Jag kokar kallt vatten så det blir varmt. ANVÄND HJÄRNAN...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jag kokar kallt vatten så det blir varmt. ANVÄND HJÄRNAN...

Ja du kokar det till varmvatten. Fatta rätt.
Så du förbrukar en massa el och energi så att du kan dricka varmt vatten. Allt för en av de mer kommersialiserade näringsexperterna säger så?
Vad säger du om att man helst ska låta vatten stå ett tag för att ohälsosamma ämnen ska hinna fällas ur och förångas bort? Eller att kokningen kanske förstör nyttiga ämnen i vattnet(?)

Angelize:

ANVÄND HJÄRNAN...

Kul att se att det kommer från en tänkande person. Eller hur var det nu? Har du bara helt tanklöst tagit en idé bara för att en kärring har skrivit det. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köp den här:
Image
Man ser smartare och smalare ut av den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Eller hur var det nu? Har du bara helt tanklöst tagit en idé bara för att en kärring har skrivit det. [zzz]

Jag har hört det här från flera håll och du kommer inte få mig att sluta. Varför du försöker skapa en argumentation om huruvida jag ska dricka kallt eller varmt vatten förstår jag inte. Har du ingenting bättre för dig? Stoppa upp det här snacket om att jag förbrukar el i arslet för vet du vad, jag skiter fullständigt i om det är fel eller inte att koka vatten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anna skipper ftw [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ljuvliga morgon!

Hah, Angelize;) Ge fan i det där varmvattnet, kom över på en kopp kaffe ist.[cute]


   
SvaraCitera

Angelize:

Dricker varmt vatten!

lät usch![crazy]


   
SvaraCitera