Aviseringar
Rensa alla

Jag var otrogen, vad ska jag göra?


Ämnesstartare

Jag var otrogen mot min pojkvän i lördags när jag var på klassfest. Min kille är världens snällaste, oftast i alla fall. Han är helt perfekt, så jag undrar varför jag gjorde såhär?

Jag hade inte druckit mer än ett par öl på klassfesten och hela klassen hade börjat gå hem förutom jag som låg kvar i soffan för jag orkade inte röra mig. Så tillslut var det bara denna killen som hade festen kvar, och jag då.

Han sätter sig bredvid mig och helt plötsligt börjar han kyssa mig.
- Jag har pojkvän, säger jag och lutar mig bakåt.
- Men jag gillar dig, säger han, jag vill ha dig.
På något vis blir jag otroligt med ryckt av hans ord och vi sitter och kysser varandra i flera timmar och han frågar om inte jag kan stanna över natten, nej, säger jag, jag måste hem. Vi kysser varandra hejdå, och vi lovar varandra att inte säga det som hänt till någon men vi ska fortsätta att träffas.

Nu har jag enormt mycket skuld känslor och vet inte vad jag ska göra, ska jag säga det till min pojkvän? (vi har varit tillsammans i en månad, lite mer kanske) Eller ska jag vara tyst och låta det gå, för jag vet inte om jag gillar killen i min klass heller, för han är så otroligt snäll och snygg, typ perfekt kille..... suck hur ska jag göra? Kan man vara med två stycken om man är kär i båda två, när man är 17 år?

tumblr_l9bkmsql5I1qdlvj3o1_400_large.jpg


   
Citera

hej danny[love]


   
SvaraCitera

miserabel:

Kan man vara med två stycken om man är kär i båda två, när man är 17 år?

u got to be kidding...


   
SvaraCitera

miserabel:

Han sätter sig bredvid mig och helt plötsligt börjar han kyssa mig.
- Jag har pojkvän, säger jag och lutar mig bakåt.
- Men jag gillar dig, säger han, jag vill ha dig.

[shake]


   
SvaraCitera

Ingen av dem verkar spec nice.


   
SvaraCitera

Jaja, var med hur många du vill! Att slampa runt är den nya grejen liksom.


   
SvaraCitera

kan du inte hålla dig till spelreglerna ska du inte spela. Stå för vad du gjort och skyll dig själv. Ty ingen vi ha en relation med en korkad människa


   
SvaraCitera

Låter som en kille som vet vad han vill. [badgrin]

Är du fortfarande kär i din kille? Eller är han bara snäll och perfekt? För om du inte är kär i honom, spelar det ingen roll hur perfekt han är.


   
SvaraCitera

miserabel:

suck hur ska jag göra?

Antagligen har du väl nån sorts känslor för den här andra killen eftersom du inte sa nej, så du får väl helt enkelt känna efter vem du gillar bäst. Taskigt mot din pojkvän också, du borde ju berätta det.


   
SvaraCitera

Äsch, du behöver inte må dåligt över det. Är din pojkvän bara logisk så kommer han förlåta dej, man blir ju inte ihop med en tjej om man förväntar sej att sin partner skall vara trogen[smile]


   
SvaraCitera

Välj en av dem.

Eller berätta för din pojkvän. Inte schysst att vara otrogen iaf.


   
SvaraCitera

Ta ditt ansvar och gör inte om det.


   
SvaraCitera

kebu12:

man blir ju inte ihop med en tjej om man förväntar sej att sin partner skall vara trogen[smile]

[y]
Kebu for president!


   
SvaraCitera

Du ska erkänna.


   
SvaraCitera

Det var inte sex i alla fall.

Berätta, din jävel.


   
SvaraCitera