Aviseringar
Rensa alla

Jag var på krogen inatt...


Ämnesstartare

Knegaren:

Snygg är jag och tjejer gillar badboys.

uppenbarligen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: då skrek jag i hennes ansikte att hon var en jävla överklassfitta och därefter gick jag därifrån. Hon tvingade fram det.

konstigt att du inte fick med henne hem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Vad hände med henne som du hånglade med då? Galen Kanske inte så smart att vråla överklassfitta åt någon som uppenbart är ledsen. Försökte du limma på den ledsna tjejen med? Tardig

Fick hennes nummer sen stack hon med sin vän cockblockern.Men hon tvingade fram det. Jag tröstade henne i TIMMAR och tacken för det är att hon plötsligt uppfattar mig som dryg. Jag sa på ett gulligt sätt att hon kunde följa med mig hem och sova lite och då säger hon irriterat "vad ska jag dit ut och göra?! Så jävla onödigt ju!" Otacksam jävla bimbo från överklassen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: . Jag sa på ett gulligt sätt att hon kunde följa med mig hem och sova lite

du måste trolla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

konstigt att du inte fick med henne hem

Och naturligtvis tar du bara ut det dåliga trots att hela meningen finns i inlägget men du lägger bara fokus på det negativa då du hatar mig istället för att vara en realist, men tack som FAN för ditt stöd!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Fick hennes nummer sen stack hon med sin vän cockblockern.Men hon tvingade fram det. Jag tröstade henne i TIMMAR och tacken för det är att hon plötsligt uppfattar mig som dryg. Jag sa på ett gulligt sätt att hon kunde följa med mig hem och sova lite och då säger hon irriterat "vad ska jag dit ut och göra?! Så jävla onödigt ju!" Otacksam jävla bimbo från överklassen.

Skit i henne vafan. Av uppenbarliga skäl så är det inget att satsa på (h3h3..nu blev de pinsamt va.....) och således inget att reflektera över i efterhand.

Överklassen. Usch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

du måste trolla

Men nej. Jag var ju full också tänk på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tröstar man någon skall man fan få ta del av överklassfittan i fråga, riktigt dåligt där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: h då skrek jag i hennes ansikte att hon var en jävla överklassfitta och därefter gick jag därifrån

bra gjort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Tröstar man någon skall man fan få ta del av överklassfittan i fråga, riktigt dåligt där.

ja fyfan, det borde hon ju ha fattat att man ska få doppa om man varit så snäll!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är dig själv, det är ditt problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror precis att forumet har fått sig en ny ärkekuk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

ja fyfan, det borde hon ju ha fattat att man ska få doppa om man varit så snäll!

Typiskt sliddjuren alltså... Tröstandet är ett bindande socialt kontrakt med ett syfte, fattar dom inte det? Överklassfittor. 


   
SvaraCitera

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Typiskt sliddjuren alltså... Tröstandet är ett bindande socialt kontrakt med ett syfte, fattar dom inte det? Överklassfittor. 

lr hur, det är alla jävla multikultifeministjävlar som har förstört allt


   
SvaraCitera