Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 14 Nov 2011, 21:46 SLUTA STALKA FORUMET OCH KOM TILLBAKA NU MED EN GÅNG OCH SVARA PÅ DIN TELEFON FÖR I HELVETE VILL JU PRATA MED DIG
elverpigen Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 14 Nov 2011, 21:49 Är hon inte upptagen med att typ, ha sex eller nåt.
time A Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 14 Nov 2011, 21:50 elverpigen:Är hon inte upptagen med att typ, ha sex eller nåt.Precis vad en brorsa vill höra.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 14 Nov 2011, 21:51 elverpigen:Är hon inte upptagen med att typ, ha sex eller nåt.När jag blir U ska du få permaban!
elverpigen Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 14 Nov 2011, 21:53 Dan_the_ironman:När jag blir U ska du få permaban! Tror ditt U inte blir så långvarigt
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 14 Nov 2011, 21:55 elverpigen:Tror ditt U inte blir så långvarigtTill och med Ganon klarade ha det länge ju
time A Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 14 Nov 2011, 21:56 Dan_the_ironman:Till och med Ganon klarade ha det länge juHan var inte U.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 14 Nov 2011, 21:57 timeisrunningout:Han var inte U.Han var A när det vad lika mäktigt som U väl?
elverpigen Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 14 Nov 2011, 22:01 Dan_the_ironman:Till och med Ganon klarade ha det länge ju Ganon permabannade inte mig utan anledning
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 14 Nov 2011, 22:02 elverpigen:Ganon permabannade inte mig utan anledningUtan anledning?!?!?!!
elverpigen Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 14 Nov 2011, 22:05 Dan_the_ironman:Utan anledning?!?!?!! sa bara vad jag skulle dödat tid med om jag hade sambo (har int ekoll på om hon fortfarande har eller om de ens flyttae ihop men öh) och åtminstone jag svarar inte i telefon när jag ligger.
time A Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 15 Nov 2011, 15:35 Dan_the_ironman:Han var A när det vad lika mäktigt som U väl?Kanske är det jag som minns fel. Tänkte på det där med nellnellnell.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 15 Nov 2011, 17:58 timeisrunningout:Kanske är det jag som minns fel. Tänkte på det där med nellnellnell.Nog snarare jag som gör det isf :$
Blivande_japan M Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 3 Dec 2011, 12:55 är du nöjd nu din bog`?