Aviseringar
Rensa alla

jag vet ingenting xD


Ämnesstartare

Jag har kollat runt lite på trådarna här.
Jag vet inte om jag är ngt av det eller ej...
Hur vet man om man är bi/homo eller inte??

Vissa säger att det går fram & tillbaks i puberteten och att man måste "testa" sig fram för att veta svaret.


   
Citera
Ämnesstartare

elin1101:

Vissa säger att det går fram & tillbaks i puberteten och att man måste "testa" sig fram för att veta svaret.

Du måste inte testa i form av att knulla runt...
Men du är ju i den åldern då kroppen inte riktigt vet. [rolleyes]
Hormoner och andra kemikalier hit och dit... Det lugnar ner sig och du kommer landa i din sexuella zon.
Det bästa är väl att ha ett öppet sinne. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man bheöver inte veta det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att bara kunna tycka att folk av samma kön är snygga är ju normalt, tror jag? 🙂 hur som helst så var det så jag tänkte, sen kom jag på att jag var bi ändå när jag helt plötsligt blev kär i en kille[party].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men, om man är bi / homo /hetero är ju vad man kan skriva ner på papper och inte fan bryr jag mig om några papper inte. iaf för mig är kärlek sak samma till alla personer och jag hoppas att det är så för dig också 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när jag var yngre var jag väldigt tänd på samkönade
av dem tycktes man bli mest belönade
vet icke vad det var
men ett kvinnas kropp tyckte vara allvar
själen tyckte vara i bra förvar

men nu är jag säker på att en mans armar är det som styr iväg från apati
även fast det ibland ses som idiot
kanske är ju då en slampa
släck din lampa

så du slipper se denna fördömda vals
som slickar på en ovarnad hals


   
SvaraCitera

ennie:

man behöver inte veta det

Word!

elin1101:

Hur vet man om man är bi/homo eller inte??

Man behöver liksom inte definiera sig som det ena eller det andra. Det känns bara onödigt.. Men kan du få känslor, eller t.ex. tycka ngn av det samma könet är snygg kan du börja fundera på det.
Det bästa är väl bara att försöka vara sig själv, och göra det som känns rätt [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

man bheöver inte veta det

Nej man behöver inte veta men det kan vara jävligt skönt att veta!

elin1101:

Hur vet man om man är bi/homo eller inte??

Men testa dig fram, trivs du inte att vara/ha sex med killar va inte tillsammans med killar. Trivs du inte att vara tillsammans/ha sex med tjejer va inte det. Sen måste du inte lista ut nu vad du har för sexuelitet, det kommer att komma med året. Låter skit tråkigt men så är läget...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grusflakes:

Nej man behöver inte veta men det kan vara jävligt skönt att veta!

varför :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

varför :S

jag tyckte i alla fall att det va jobbigt när jag va typ 14-15 när jag inte visste om jag va bi/homo. Man försöker ju hitta sig själv och känner sig vilsen (blablabla) det är ganska skönt att veta var man har sig själv. Tycker jag alltså, sen är det ju inte säkert att det stämmer för alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grusflakes:

jag tyckte i alla fall att det va jobbigt när jag va typ 14-15 när jag inte visste om jag va bi/homo. Man försöker ju hitta sig själv och känner sig vilsen (blablabla) det är ganska skönt att veta var man har sig själv. Tycker jag alltså, sen är det ju inte säkert att det stämmer för alla.

ok..... bra att veta kanske isf men kan säga en sak och det är att jag tänker itne samma som du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grusflakes:

jag tyckte i alla fall att det va jobbigt när jag va typ 14-15 när jag inte visste om jag va bi/homo

Det ÄR jobbigt :/

Man går å tänker på de hela tiden :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elin1101:

Vissa säger att det går fram & tillbaks i puberteten och att man måste "testa" sig fram för att veta svaret.

testa med mig


   
SvaraCitera

elin1101:

Hur vet man om man är bi/homo eller inte??

Om du sätter på tjejer och är tjej så är du homofil å sätter du på en transa är du bi


   
SvaraCitera