Aviseringar
Rensa alla

Jag vet inte amen durå


Ämnesstartare

aristoteles: Låter stressigt dock med bara en timme till nästa?

ja, lite. Ska nog inte checka ut och in väskan iaf utan bara springa till annan terminal. Brukar gå bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det händer då och då att hyfsat unga människor får stroke osv. under längre flygningar pga stillasittande, annorlunda tryckförhållanden av att röra sig skitfort i en plåtlåda över himlen och så, så stödstrumpor är en rätt bra idé

I övrigt har jag aldrig flugit så har inte mycket att säga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Morgonstjärna: Det händer då och då att hyfsat unga människor får stroke osv. under längre flygningar pga stillasittande, annorlunda tryckförhållanden av att röra sig skitfort i en plåtlåda över himlen och s

nu skrämde du fp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Morgonstjärna:
Det händer då och då att hyfsat unga människor får stroke osv. under längre flygningar pga stillasittande, annorlunda tryckförhållanden av att röra sig skitfort i en plåtlåda över himlen och så, så stödstrumpor är en rätt bra idé

I övrigt har jag aldrig flugit så har inte mycket att säga

>.<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: nu skrämde du fp

Kan tillägga att om man är ung och ser till att röra sig hyfsat regelbundet så är risken ändå rätt minimal, och med stödstrumpor ännu mindre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

påminner mig om denne finkänslige herre. tw på hans flygolyckeprat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för många frågor för nonsensklottertråd????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: påminner mig om denne finkänslige herre. tw på hans flygolyckeprat.

Är uppfostrad av en generation som ansåg det mest effektivt att skrämma människor till att göra rätt och skulle med största sannolikhet få panik av att befinna mig på ett plan. Så mina ord är inte helt objektiva.


   
SvaraCitera