Aviseringar
Rensa alla

Jag vet inte..


Ämnesstartare

Jag är transsexuell..och jag har inte kommit ut och när jag gör det vad ska hända då? Kommer jag låtsats om att jag inte finns eller ska man prata med någon ska man klä sig annorludna? Kommer jag bli mer uttsat i skolan..jag vet inte och hur ska man förklara för släkten..tänk om dem börjar undvika mig..tänk om all börjar undvika mig..kommer jag se ful ut..


   
Citera

Kom bara ut och var dig själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du någon vän  som du litar på kanske, du kan börja med att berätta för hen. Annars vet jag inte så mycket mer. Var dig själv som Kebaab02 skrev.

https://www.umo.se/jag/sexuell-laggning-och-konsidentitet/komma-ut/


   
SvaraCitera

äsch, klä dig bara som du vill. Folk som inte har så mycket i skallen kommer väl att döma dig men reagera inte, om de säger nåt säg inget och gå bara din väg. Tills slut kommer de att tröttna. Inte alltid det funkar men så skulle jag har gjort. För varför skull jag bry om vad andra tycker, speciellt om de tycker illa om mig t ex? Så slöseri med tid och dålig för hälsan. VA bara dig själv och så länge du är trygg med dig själv och stolt över dig själv så kan ingenting stoppa dig eller såra dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meatballspotatoes:
äsch, klä dig bara som du vill. Folk som inte har så mycket i skallen kommer väl att döma dig men reagera inte, om de säger nåt säg inget och gå bara din väg. Tills slut kommer de att tröttna. Inte alltid det funkar men så skulle jag har gjort. För varför skull jag bry om vad andra tycker, speciellt om de tycker illa om mig t ex? Så slöseri med tid och dålig för hälsan. VA bara dig själv och så länge du är trygg med dig själv och stolt över dig själv så kan ingenting stoppa dig eller såra dig

Tack ska föräska mitt bästa


   
SvaraCitera

<3 kram

Idon’tnookey:

Tack ska föräska mitt bästa


   
SvaraCitera