Aviseringar
Rensa alla

Jag vet inte om han vill ha sex med mig för han gillar det han ser.


Ämnesstartare

Jag är en tjej på 15 år och jag har varit tillsammans med en kille i snart 1 och ett halvt år och vi har börjat pratat om sex och sånna saker, vi håller ju på med varandra men vi ha inte haft sex men det hände nästan några gånger hemma i hans säng. Och han håller mest på med min kropp, liksom tafsat, kysst mig hela tiden och han tar min hand och här den på hans kuk, jag har inget emot det egentligen. Men jag och han har pratat om det där med sex och båda vill, och han vill mer saker än bara sex, som avsugingar och sånt. Och jag ha inget emot det som jag sa men jag vet inte om han vill ha sex med mig för att han älskar mig eller nått, eller om han vill för att vill ha min kropp för han är typ besatt av min kropp att kolla och röra hela tiden. Vad ska jag göra, jag vill ju ha sex med han och ha en bra relation efter oxå och sånt. Men jag vill inte att han vill för min kropp. Vad ska jag säga och göra?


   
Citera
Ämnesetiketter

Du är både din kropp och personlighet. Han vill ha sex med dig, vilket antagligen betyder att han vill ha det både på grund av din kropp och personlighet. 

Det är dessutom inget fel med att känna just fysisk attraktion till en kropp, och det är knappast så att det utesluter kärlek. Jag skulle snarare säga tvärt om, de båda känslorna samverkar. Tycker man någon är attraktiv, är det lättare att bli kär i den personen, och är man kär i en person, är det lättare att den är attraktiv. 


   
SvaraCitera

Du ska verkligen inte ha sex/annat om du inte känner mer än "inte har ngt emot det". Vi lever i en sådan kultur där män är mer på i sexuella sammanhang och allt handlar om mannens utlösning. 
Känn efter vad DU vill.

Känner du att han inte tycker om dig så ska ni ju inte vara tillsammans.


   
SvaraCitera

Med tanke på din ålder så ska jag säga att de flesta i din ålder, yngre som något äldre är oseriösa när det gäller sex, de flesta inte alla. Du låter seriös och givetvis finns det en del fler som du som är i samma ålder.

Med tanke på din beskrivning låter det mer som att du är lite osäker på om du faktiskt vill ha sex med honom och han verkar verkligen vilja ha sex och ställer dessutom en del krav kan man tolka det som. Det är inget fel i att vänta med att ha sex senare i livet och du vill ju ha en seriös partner och denna kille verkar kanske inte vara så seriös om man ska utgå från beskrivningen.
Tänk igenom detta ordentligt och gör det som känns bäst, inte bara i stundens hetta utan vad Du Faktiskt Vill. Lycka till nu! Hjärta


   
SvaraCitera