Aviseringar
Rensa alla

Jag vet inte om jag pallar med henne. Sjukt osäker!


Ämnesstartare

Jag vakna upp imorses och kände. "Fan, pallar jag verkligen med henne?"

Hon är inte direkt jobbig. Hon bara glömmer av mig kan man säga. Hon har mycket att göra nu säger hon. Hon åker iväg på kryssning, ska till hultsfred osvosvosvosv.

Hon har jätte svårt att prata med mig, vara en social människa med mig. Ha ett vanligt samtal. Ändå ville hon tänka efter om hon ville ge detta en chans.. Vilket hon nu har gjort. Men inte fan visar hon framfötterna utan är ständigt sur på mig för att jag säger att hon inte pratar med mig och är o social.

DETTA sista är något vi kan bygga på. Men att hon är upptagen och glömmer av mig känns bara.. jobbigt.

Det känns bara som att jag kämpar för ingenting. Jag och en vägg.
Inte fan vågar jag säga detta till henne heller, då kommer hon flippa ur. Hur länge ska jag vänta? Jag vet att efter hultsfred så kanske vi kommer ha mer tid. Och när skolan börjar blir det att vi typ kan träffas varje helg iaf.

Hur ska jag få henne att inse att hon ska prata med killen hon tycker om? Hur får jag bort känslan att jag vill ge upp. 🙁 Det vill jag inte!!!


   
Citera
Ämnesstartare

ok.


   
SvaraCitera

Om hon inte är intresserad finns det kanske inget att hämta?


   
SvaraCitera

Förvirradknug:

Hur ska jag få henne att inse att hon ska prata med killen hon tycker om? Hur får jag bort känslan att jag vill ge upp. 🙁 Det vill jag inte!!!

Om hon inte ens försvarar sig med att ni kan träffas senare, utan istället flippar så är hon dålig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

Om hon inte är intresserad finns det kanske inget att hämta?

Jag har ju sagt det till henne. "Ärligt talat, ville du verkligen ge detta en chans?" Så har man fått ett "jaaa" sedan.

The Weapons Dude:

Om hon inte ens försvarar sig med att ni kan träffas senare, utan istället flippar så är hon dålig.

Hon är upptagen. Det vet jag. Det sa hon till mig innan vi började träffas också(endast nu i sommar). Hon är jätte bra EGENTLIGEN. Hon är helt underbar när man väl träffar henne. Men när vi pratar på msn/sms så är hon retard.

Glömde säga, vi har distans på 14mil.


   
SvaraCitera

Förvirradknug:

Hon är upptagen. Det vet jag. Det sa hon till mig också. Hon är jätte bra EGENTLIGEN. Hon är helt underbar när man väl träffar henne. Men när vi pratar på msn/sms så är hon retard.

Hur ofta träffas ni? Tror du att du kommer må bättre utan henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Weapons Dude:

Hur ofta träffas ni? Tror du att du kommer må bättre utan henne?

Vi har inte träffats så mycket denna sommar. Sist tog det en månad innan vi träffades. Och det under midsommar, var då hon behövde tid att tänka också.

Jag vet inte om jag kommer må bättre/sämre utan henne. Det är första gången jag bryr mig om någon såhär pass. Har aldrig egentligen brytt mig om tjejer då de är svin men denna tjej är ett stort undantag (Eller kanske rättare sagt var?) Andra gången jag ger någon ett par bloomor. ^_^


   
SvaraCitera

Förvirradknug:

Det är första gången jag bryr mig om någon såhär pass. Har aldrig egentligen brytt mig om tjejer då de är svin men denna tjej är ett stort undantag (Eller kanske rättare sagt var?) Andra gången jag ger någon ett par bloomor. ^_^

Hon kanske vill vara den upptagna typen i fortsättningen också, fråga henne. Hade du klarat det isåfall?


   
SvaraCitera

Förvirradknug:

Jag har ju sagt det till henne. "Ärligt talat, ville du verkligen ge detta en chans?" Så har man fått ett "jaaa" sedan.

men om hennes attityd svarar nej? :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Weapons Dude:

Hon kanske vill vara den upptagna typen i fortsättningen också, fråga henne. Hade du klarat det isåfall?

Är hon den upptagen typen efteråt som inte kan ta med mig till hennes kompisar. Så nej, jag kommer skita i det. Det kommer jag aldrig att palla. :/

variabel:

men om hennes attityd svarar nej? :/

Vad menar du? :/


   
SvaraCitera

Förvirradknug:

Vad menar du? :/

jo det du beskriver kan ju tolkas som att hon egentligen inte vill, att hennes attityd säger nej. men frågan är väl vad du vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

jo det du beskriver kan ju tolkas som att hon egentligen inte vill, att hennes attityd säger nej. men frågan är väl vad du vill.

Det har jag också funderat över. Om hon verkligen vill, jag börjar ju bli osäker. Och om jag vill är ju självklart att jag vill. Men en annan femma om jag orkar...


   
SvaraCitera

Hon kanske såg din avatar på um...


   
SvaraCitera

aehh.. skit i'na det finns bättre tjejer som du förtjänar [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh fan va glad att du har en flickvän. Vissa här har aldrig haft en tjej! [cry]


   
SvaraCitera