Aviseringar
Rensa alla

Jag vet inte vad forumet ska heta.


Ämnesstartare

Vilka är sociala på denna webbsida och hur sociala är ni? Vilka aktiva är här och när är ni aktivast? Vilka är sociala i PM, hur sociala är ni och när är ni socialast? Jag söker efter sådana människor. Jag vill ha mer underhåll i min vardag. Min vardag ser ut på ungefär så här på arbetet: Vakna-skippa frukosten- gå till bussen- låt dig sänkas i bussäten och låt dem överdramatiska passerarna överdramatisera-ignorera allt-gå till skolan-drama-drama-drama-drama-drama-drama-sov.

Ungefär så. Folk har börjat se mig som hulken innombords och dem har börjat se mitt liv ogästvänligt och något ingen vill ha. Jag har skrivit om detta massor av gånger med mycket text, men tagit bort allt, så jag har dålig blodcirkulation och muskelvärk i ena armbågen. All cred till mig som lyckades kämpa och bli klar med detta forumet! Tog ca 40 minuter (?).


   
Citera

Är tyvärr jätteasocial och svarar sällan på PM. Ville bara säga att jag stödjer ditt experimenterande med ord.


   
SvaraCitera
Em_00

Jag är social här! Är inne några gånger varje dag och svarar på PM och sådant Mycket glad


   
SvaraCitera

Jag är jättesocial men bara på Snapchat 


   
SvaraCitera