Aviseringar
Rensa alla

jag vet inte vad jag gör för fel


Anura:

jag har snackat med henne.

Ok, pratar ni om typ allt eller bara vanligt prat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Ok, pratar ni om typ allt eller bara vanligt prat?

nä bara vanligt prat.


   
SvaraCitera

Anura:

nä bara vanligt prat.

Ah, det är väldigt svårt för henne att veta om du gillar henne, nu tror hon att ni bara är vänner. Det behövs djupare snack, livet o döden och mer att man lär känna varandra från början till slut. Det ger jag dig som tips då kommer du få veta om ni passar ihop eller inte, man ska aldrig gå efter utseende (man har ju en gräns) men man ska inte ta för hastiga slutsatser, ta din tid att lära känna henne ordentligt, sen får ni se vad som händer 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe: Ah, det är väldigt svårt för henne att veta om du gillar henne, nu tror hon att ni bara är vänner. Det behövs djupare snack, livet o döden och mer att man lär känna varandra från början till slut. Det ger jag dig som tips då kommer du få veta om ni passar ihop eller inte, man ska aldrig gå efter utseende (man har ju en gräns) men man ska inte ta för hastiga slutsatser, ta din tid att lära känna henne ordentligt, sen får ni se vad som händer 😉

men det är svårt att komma i kontakt med henne som om hon inte vill konversera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: liksom hon ger inte samma signaler.

Vad för signaler vill du få?

Anura: Vad göra? Eller jag har svårt att tolka dom.

Du kan pröva igen och se om hon ger de signaler du vill få. Annars kan du skita i henne.

Anura:

det finns ingen nästa.

Hahahahahahahahahaa lolololololololol
Jo det finns det.

Anura:

och vad innebär det? Kolla på film?

Alla vet att kolla på film betyder knulla. Eller det kan tolkas så iaf. Så var försiktig med vem du frågar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

  

iddqd: Alla vet att kolla på film betyder knulla. Eller det kan tolkas så iaf. Så var försiktig med vem du frågar.

precis därför jag inte vågar fråga om något sådant :p

iddqd: Vad för signaler vill du få?

att hon också är intresserad utav mig dock vet jag ej om jag ens ger signalen att jag vill ha henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: precis därför jag inte vågar fråga om något sådant :p

Smart! 

Anura: att hon också är intresserad utav mig dock vet jag ej om jag ens ger signalen att jag vill ha henne.

Nä asså det är klurigt det dära. Men det låter lite som om du borde lära känna henne lite bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:
  
precis därför jag inte vågar fråga om något sådant :p

men alltså vad är det för relation ni har nu? är det någon du endast har sagt hej till eller är ni vänner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: men alltså vad är det för relation ni har nu? är det någon du endast har sagt hej till eller är ni vänner?

vi har pratats vid mer än att ha sagt hej :p


   
SvaraCitera

Anura:

men det är svårt att komma i kontakt med henne som om hon inte vill konversera.

Ah ja det är ju ett problem, du bör nog i så fall hitta en annan om hon inte är intresserad av dig dvs. att hon inte vill prata med dig, du bör leta efter en tjej som är mer öppen och som vill prata med dig än henne. Men gör som du vill men mitt tips sök efter någon annan tjej, det finns sjuk många tjejer där ute och du kommer hitta den du söker efter 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe: Men gör som du vill men mitt tips sök efter någon annan tjej, det finns sjuk många tjejer där ute och du kommer hitta den du söker efter 😀

tänk så känns det som om jag inte vill ha någon annan? :p Det är det som är jobbigt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura, du måste sluta va en pussy. Därefter går du vidare, problemet löst du behöver inte tacka mig just pay it forwardTumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:
Anura, du måste sluta va en pussy. Därefter går du vidare, problemet löst du behöver inte tacka mig just pay it forwardTumme upp

vad menas med det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: tänk så känns det som om jag inte vill ha någon annan? :p Det är det som är jobbigt..

d finns många du inte har träffat som du kanske vill haTumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läs hans inlägg för bövelen. Jag är en realist, det är därför jag säger rakt ut vad felet är men också vad man kan göra åt det. Förhoppningsvis förstår han detta, endast då kan han lyckas.

isola:

vad menas med det


   
SvaraCitera