Aviseringar
Rensa alla

Jag vet inte vad jag vill.


Ämnesstartare

Hej.
Jag är 16 år, har haft ett antal pojkvänner som jag varit kär i, men som dumpat mig. Min senaste kille dumpade jag, för jag kände att jag inte var kär i honom. Från och till efter det har jag träffat killar, många som bara utnyttjat mig, efter det haft sex med många på fyllan. Det kändes som att jag gav upp för att hitta kärlek igen.

Nu har jag träffat en kille, vi har känt varandra i en månad, vi har träffats ganska mycket och vi har haft sex. Det känns som att han gillar mig, för han accepterar när jag säger nej till sex och ligger hellre bara och myser då. Jag tror jag börjar gilla honom.

Men sen för några dagar sen så var jag på en fest med mina kompisar utan honom, hade jättekul, och jag, som vanliga fall brukar strula runt på fester, höll mig borta från det eftersom att jag tänkte på killen jag träffar.

Fast jag kände också att jag vill vara fri och ta vara på allt som händer, inte vara bunden till nån som i slutändan bara kanske sårar mig.

Jag känner att jag blivit ganska förstörd av mina gamla erfarenheter, för jag kan inte känna likadant längre. Jag tar för givet att alla jag träffar utnyttjar mig och vill såra mig. Kanske just därför jag hellre strular runt när jag är full, för då är det så självklart att det inte behöver betyda nåt.

Jag vet inte vad jag ska göra längre.


   
Citera

Du är sexton år, du har hela livet framför dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

Du är sexton år, du har hela livet framför dig.

Men kommer det nånsin bli bättre?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lev livet tills du hittar "den rätta"


   
SvaraCitera

Sluta tänk så förbannat mycket så lyckas du.
Kan du tänka dig ett förhållande med den här killen? Då tycker jag du låter bli andra.

att vara i ett förhållande är total jävla frihet, då vet man ju vart man har den andre liksom, att dejta någon är mer riskabelt tycker jag.... för då vet man inte riktigt vart man har den andre.

du kommer säkert itne gifta dig och skaffa barn med denne kille ändå.

vänta är du min kompis?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

Du är sexton år, du har hela livet framför dig.

Men kommer det nånsin bli bättre?


   
SvaraCitera

fan snart dags för dig att skaffa skitunge


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

du har hela livet framför dig.

[love] funkar på allt [rolleyes]


   
SvaraCitera

Kolla om ni kan typ ha, öppet förhollande


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera