Aviseringar
Rensa alla

Jag vet inte vad som hände.. Jag kunde inte kontrollera mig..


Ämnesstartare

Vi var kära, allt det där fanns i hennes ögon.. Jag såg det, det var ingen bluff! Jag var lika exalterad som henne, det var inget snack om saken!

Jag följde efter henne.. Som en svart skugga längs trottoaren förföljde jag henne.. Jag är liksom blyg, kunde inte med att gå fram till henne.. Jag höll mig på säkert avstånd. Vi var helt ensamma, inget spår av ens en fågel som kunde ha vittnat den kvällen..

Ännu en stor dos kärlek från hennes hjärta nådde in i mig, jag ville bara springa fram och greppa tag runt hennes famn.. Jag såg mig om, för att vara på den säkra sidan ännu en gång, och ännu en gång..

Med tysta steg smög jag snabbare, och snabbare.. Jag var nära nu, såhär nära hade jag tidigare aldrig varit en kvinna, kunde känna hennes parfym, fick en känsla av stark eufori!

Hon log nu också!

Men rätt som det var plockade hon ur ett headset ur öronen och vände sig om mot mig, jag trodde våra läppar skulle mötas, jag trodde verkligen det! Istället skrek hon och sprang iväg så fort hon kunde..

Vad gjorde jag fel?? Hur skulle jag ha handlat annorlunda?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag sökte alltså efter hjälp, ska man behöva utföra en våldtäkt för att få hjälp!?


   
SvaraCitera
time
 time

Unknown:
Jag sökte alltså efter hjälp, ska man behöva utföra en våldtäkt för att få hjälp!?

Om du söker hjälp för att du vill sluta förfölja kvinnor ska du ju vända dig till en psykolog och inte en kvinna på gatan. Nej, ingen ska behöva genomföra en våldtäkt för att få hjälp.


   
SvaraCitera

vad menar du? känner du att du är i riskzonen för att utföra våldtäkter bör du vända dig till psykolog, kurator eller ja, vårdcentralen är en bra första kontakt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Om du söker hjälp för att du vill sluta förfölja kvinnor ska du ju vända dig till en psykolog och inte en kvinna på gatan. Nej, ingen ska behöva genomföra en våldtäkt för att få hjälp.

elverpigen:
vad menar du? känner du att du är i riskzonen för att utföra våldtäkter bör du vända dig till psykolog, kurator eller ja, vårdcentralen är en bra första kontakt. 

Jag söker hjälp med att kontakta kvinnor på rätt sätt, så att de inte blir rädda. Fick en känsla av att det på detta forum hänger en del yngre män med erfarenhet.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är ju sjuk i huvudet på ett dåligt sätt


   
SvaraCitera

Unknown:

Jag söker hjälp med att kontakta kvinnor på rätt sätt, så att de inte blir rädda. Fick en känsla av att det på detta forum hänger en del yngre män med erfarenhet.  

Hur kontaktar du män?


   
SvaraCitera
time
 time

Unknown: Jag söker hjälp med att kontakta kvinnor på rätt sätt, så att de inte blir rädda.

Hur tar du kontakt med män om du är intresserad av att starta upp en vänskap?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad i helvete är det jag läser. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

craig davids största fan :
du är ju sjuk i huvudet på ett dåligt sätt

Skulle det där vara hjälpsamt?

elverpigen: Hur kontaktar du män?

Jag kontaktar inte män. Män är inget annat än äckliga djur.

time: Hur tar du kontakt med män om du är intresserad av att starta upp en vänskap?

Läs föregående svar.

passaro: vad i helvete är det jag läser.

Ett tydligt rop på hjälp i nöden! Nå, ska du vara till någon hjälp eller?


   
SvaraCitera

tror intedu kan lära dig vara social bakom en datorskärm. ut i verkligheten med dig och träna. Ta gärna hjälp av tex psykoterapeut. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
tror intedu kan lära dig vara social bakom en datorskärm. ut i verkligheten med dig och träna. Ta gärna hjälp av tex psykoterapeut. 

Tack för ett halvt som halvt hjälpsamt svar, jag ska definitivt ut för att testa på olika vägar. Men på ett vis kan det bli farligt, var går gränsen? När är man för creepy? Hade hoppats på att det var sådana grundliga regler ni kunde lära mig!


   
SvaraCitera

Unknown:

Tack för ett halvt som halvt hjälpsamt svar, jag ska definitivt ut för att testa på olika vägar. Men på ett vis kan det bli farligt, var går gränsen? När är man för creepy? Hade hoppats på att det var sådana grundliga regler ni kunde lära mig!

det är därför jag tycker du ska ta hjälp av en psykoterapeut också. bolla hurdu vill bemöta folk, hur du upplever att de reagerar och ah, få hjälp med det du vill ha hjälp med här. tror det är bästa vägen att gå för dig


   
SvaraCitera

ta helst inte detta på fel sätt men är du "bara" socialt superotränad eller har du någon diagnos? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dejting-sidor? :3


   
SvaraCitera