Aviseringar
Rensa alla

Jag vet inte vad som händer just nu, och jag är väldigt orolig.


Ämnesstartare

I går kväll kände jag mig lite kåt och bestämde mig för att ta en runk. Jag gick in på någon random sida, fast jag såg en Gay-sektion av den. Va fan, varför inte tänkte jag, och gick in.

Det sprutade galet mycket, och det var den bästa orgasmen jag har haft på länge. Jag har också förr provat att massera prostatan (Annat ord för finger i röven medans man runkar) och det kändes också jätteskönt. Jag finner fortarande tjejer attraktiva, men jag vet inte vad jag är längre! Jag vill inte vara homosexuell, jag vill inte sticka ut. Jag vill att det ska vara som det var för ett tag sen, då jag gillade tjejer, och inte killar.

Jag har helt enkelt ingen aning vad jag har för sexuell läggning längre, och jag utvecklas fortfarande! Är detta normalt för en 13-åring.


   
Citera
Ämnesetiketter

aa normalt du kanske tänder på bägge eller tjejer irl o killar på porr

 


   
SvaraCitera

vem bryr sig egentligen, du behöver inte sätta in dig själv i kategorier för o va glad =) gör det du känner för kram 


   
SvaraCitera

Normalt o utforska. Normalt o att du kanske tänder på båda inom porr men inte utanför porren 


   
SvaraCitera

Spelar det någon roll? Gå med vad som känns bäst och strunta i att definiera dig som något, det är mest posertramsigt


   
SvaraCitera

Ja det är normalt i den åldern, och även äldre. Dessutom är det bara du som bestämmer vad du har för sexualitet. Jag känner igen mig i det, tycker fortfarande att homoporr kan vara nice och jag skulle kunna tänka mig ligga med någon av samma kön men jag anser inte att jag är bisexuell, även om jag inte skulle ha något problem med det.


   
SvaraCitera
skal
 skal

Det är helt normal för dig att känna så! det gjorde jag också!
när jag var yngre så trodde jag att jag var hetro, sen när jag blev 13 så kände jag mig mer homo och nu när jag är 18 så känner jag mig bi, visst är det konstigt. Men man behöver inte tillhöra nån utav de där kategorierna, man kan vara nått emellan eller helt enkelt i jakt på nån kategori. Man vet aldrig vart man hamnar. Känner du dig attraherad till killar så var inte rädd för att kolla på gayporr eller att träffa andra killar som är nyfikna, du kommer inte ångra det:)


   
SvaraCitera

ja det är jättenormalt. finns killar av alla läggningar som gillar röv-stimulans. 
finns också massa hetros nästan bara tänder på homoporr. 
sluta fundera så himla mycket och runka på. 


   
SvaraCitera

Definera dig efter dig inte vad samhället/andra säger att du är eller inte är. Behöver inte märka dig själv eller vara orolig. Inget är fel egentligen.


   
SvaraCitera