Aviseringar
Rensa alla

Jag vill aldrig sova..


Ämnesstartare

Men när jag väl har somnat, vill jag aldrig vakna..

Känner ni igen er?? 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ja det är svårt


   
SvaraCitera
plutis

Ja det är jobbigt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absolut


   
SvaraCitera
SOMBI

Jag har fått för mig att det har med depression att göra, eller en grad av det. Jag har alltid haft så och värre när jag har svackor. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, vill inte kliva upp på morgonen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller dagen eller någon gång alls. Vill bara sova eller ligga vaken i sängen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SOMBI:
Jag har fått för mig att det har med depression att göra, eller en grad av det. Jag har alltid haft så och värre när jag har svackor. 

Har känt så de senaste 10 åren iaf.. Och lever ut det också.. Är vaken tills jag däckar och sover tills det inte går mer.. Och kan bli liggandes kvar en halv dag i sängen filosoferande och lyssnandes till klassisk musik...

Har intalat mig själv om att jag inte är deprimerad pga mår bra i överlag.. Så länge jag tillåts att sova när jag vill iaf..  


   
SvaraCitera
SOMBI

S3ON: Har intalat mig själv om att jag inte är deprimerad pga mår bra i överlag.. Så länge jag tillåts att sova när jag vill iaf.

så länge du inte mår dåligt av att du missat halva dagen så är det ju okej, eller om det gör att du inte kan göra vissa saker på förmiddagen t.ex plugg/jobb för att du vill sova så länge. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill alltid sova men även alltid vakna.


   
SvaraCitera
idaah

Ja, hela tiden. Tyvärr krokar ju då min sömnvägran med mina tidiga mornar. Så jag är astrött mellan klockan halv 6 och 7 på morgonen, sen är jag pigg fram till klockan 4 på dagen då jag blir astrött och efter klockan 5 kan jag vara uppe näst intill hur länge som helst 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar att sova, ibland kan jag till och med se fram emot det när jag är trött. Men hatar att gå upp på bestämd tid på morgonen 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill sova. Gör ofta upp stora planer inför morgondagen och är taggad på kvällarna samt så är det nice att sova. Men när jag vaknar vill jag mest dö eller få sova vidare och aldrig gå upp.

Fast är olika. Ibland vill jag aldrig sova. Provade detta och klarade mig två dygn och två nätter innan det inte gick mer. 

Och ibland vill man bara sova.


   
SvaraCitera
reben

 jag vill alltid sova, fattar nt vfr jag inte gör det då

sjdestruktivitet1


   
SvaraCitera