Aviseringar
Rensa alla

Jag vill återuppleva "runkkompis" minnen. Verkar inte gå 🙁


Ämnesstartare

Jag är ny här så jag är ingen hejjare på att skriva, men aja, here it goes.
För några år sedan så brukade jag och en vän till mig göra "det vanliga enkla" tillsammans, och testade göra åt varandra.
Men jag vill ju uppleva detta igen, liksom testa sånt.
Jag tycker absolut inte om killar som att jag kan bli kär, jag gillar enbart själva "grejjen", eller det vore kul att leka med å testa bara.
Men hur som helst, min vän är inte så pigg på sånt nu och jag vet seriöst inte vad jag ska göra, för jag känner inte direkt att jag vill söka mig till en sida där många kanske är mer seriösa och mer homosexuella.

Vad ska jag göra, jag är helt trött på att hoppas på nåt :P...
Jag (den) ser ju ändå bra ut så jag hoppas att hitta någon som tänker lika bara...


   
Citera
Ämnesstartare

du vet väl att du kmr brinna i helvetets eldar för detta va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[chocked][chocked][chocked][chocked][tard]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

du vet väl att du kmr brinna i helvetets eldar för detta va?

Hahahaha![party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KorvKartong:

Hahahaha![party]

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag trodde faktiskt denna sidan var okey att prata på, men jag ser att den saknar ett efterlängtat intellekt, så som många andra ^^.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KorvKartong:

Jag trodde faktiskt denna sidan var okey att prata på, men jag ser att den saknar ett efterlängtat intellekt, så som många andra ^^.

gå till flashback vettja [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror att du kommer ha lite problem med att hitta heterosexuella killar i din ålder som är på att kompisrunka. De finns säkert, men det är kanske inte helt lätt att hitta dem. Om du kikar runt på sidor riktade mot homosexuella har du nog större lycka faktiskt. Du får väl vara tydlig med vad du vill, helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KorvKartong:

Jag trodde faktiskt denna sidan var okey att prata på, men jag ser att den saknar ett efterlängtat intellekt, så som många andra ^^.

Vi har troll i våran källare spring medan du kan "normala" människa![surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha! Ja, tack för tips :).
Jag känner seriöst, några minuter efter mitt inlägg, att jag inte orkar söka vidare efter likasinnad xD.
Bättre ge upp än att försöka, i alla fall ang. detta :), haha.

Peaaace! [cool]


   
SvaraCitera
zazz
 zazz

bli medlem på QX, där kan du hitta folk som bara vill runka tillsammans, finns väldigt många som bara vill det. Visst dom är homo eller bi men vafan gör det, det är ju bara att säga till dom vad du vill och inte vill nåt annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zazz:

bli medlem på QX, där kan du hitta folk som bara vill runka tillsammans, finns väldigt många som bara vill det. Visst dom är homo eller bi men vafan gör det, det är ju bara att säga till dom vad du vill och inte vill nåt annat.

Tack, jag får väl göra ett försök :).


   
SvaraCitera

Ja fattar fan varu menar, tänder inte precis på killar men vill ba hitta nån så kallad runk-kompis att experimentera me haha:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Filip94:

Ja fattar fan varu menar, tänder inte precis på killar men vill ba hitta nån så kallad runk-kompis att experimentera me haha:)

Hehe, ja så äre :).
Det kan nog ta mig ett bra tag som sagt att hitta någon, tyvär.
Men det kommer väl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I denna tråd förnekar vi homo/bisexualitet. Go!


   
SvaraCitera