Aviseringar
Rensa alla

jag vill att hon suger av mig


Okej.. Du är 15 barre, vaffan det är ju inte direkt någon brådis med att damen skall börja snaska kotte..

två frågor: 1 har hon tandställning? har hon det så vill du inte jättegärna att hon är den första som snaskar kotten din, plus att om hon inte gör rätt från början så är det mycket mer plågsamt än omtänksamt. men vem vet, du kanske tänder på tänder som drar längs med åderpålen, men vad vet jag? 

hmm vart bara en fråga iaf..


   
SvaraCitera

Täljezvenne: 15 barre


   
SvaraCitera

internet:

15 år


   
SvaraCitera

Täljezvenne: 15 år

o hon va ba 16


   
SvaraCitera

Täljezvenne: 1 har hon tandställning?

vrf skulle detta göra varken till eller från..? den sitter ju på UTSIDAN av tänderna så känns som att det skulle vara rövigt svårt att lyckas komma åt med den??????


   
SvaraCitera

Täck den med grädde och kolasås då?!


   
SvaraCitera

Yohio:
Täck den med grädde och kolasås då?!

Haha Mycket glad


   
SvaraCitera

elverpigen: den sitter ju på UTSIDAN

inte alla


   
SvaraCitera

internet:

inte alla

De absolut flesta. De sitter ju inte liksom som förlägning av tänderna iaf så fattar inte hur det skulle störa :s


   
SvaraCitera

elverpigen: De absolut flesta. De sitter ju inte liksom som förlägning av tänderna iaf så fattar inte hur det skulle störa :s

tänker sååna som sätter ihop käkarna med gummiband


   
SvaraCitera

internet:

tänker sååna som sätter ihop käkarna med gummiband

lol då tar man väl av gummibanden ba när det ska snuskas herregu


   
SvaraCitera

elverpigen: lol då tar man väl av gummibanden ba när det ska snuskas herregu

har vänner som haft permanenta såna iaf 


   
SvaraCitera

..... eller ja tror de ofta de orkar ta ur dem verkar ju jobbigt


   
SvaraCitera

elverpigen:

vrf skulle detta göra varken till eller från..? den sitter ju på UTSIDAN av tänderna så känns som att det skulle vara rövigt svårt att lyckas komma åt med den??????

när dom expanderar kinderna genom att pressa ollonet mot insidan av kinden och ut. dom som kommer åt med tandställningen kan riva upp ganska tjusigt faktiskt.


   
SvaraCitera

Täljezvenne:

när dom expanderar kinderna genom att pressa ollonet mot insidan av kinden och ut. dom som kommer åt med tandställningen kan riva upp ganska tjusigt faktiskt.

:sssssssssssssssssss
vem gör så


   
SvaraCitera