Aviseringar
Rensa alla

Jag vill bli känd Artist!


stereo total:

Men det är ju en tjej som sjunger?

[no-no]
http://emotio.sajt.org/


   
SvaraCitera

hanutannamnet:

känd artist! Hur ska jag göra? Gillar ni min låt?

Satsa på något annat en musik för du verkar vara tondöv [sad]
Ställ inte upp i idol eller något sånt du kommer bara få dålig kritik.
Det finns säkert något annat du är bra på, eller så kanske du kan lära dig sjunga om några år.


   
SvaraCitera

Det här är så klockren humor! <3

De gramatiska felen på hemsidan blandat med klicheér "fallow u dream", hans utseende och hans hemska sångröst!

Briljant, briljant är ordet!

Emotio 4 Ever! [love]


   
SvaraCitera

heter han emotio eller emoito?


   
SvaraCitera

Jag tror inte det funkar om du har en bild där du har på dig ett par shutter shades. Bara för att Kanye West har dom så betyder inte det att vanliga människor ska ha dom. Nånsin.


   
SvaraCitera

... [chocked]


   
SvaraCitera

Gå in till Sony BMG och säg: jag går med på allt tänkbart horeri och har inget emot själlös datorbaserad musik, boy they will be all over you! [zzz]


   
SvaraCitera

fistforfight:

Gå in till Sony BMG och säg: jag går med på allt tänkbart horeri och har inget emot själlös datorbaserad musik, boy they will be all over you!

lol [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"If wanna sing, u sing. If u wanna dance. U dance. Fallow U dream. Nothing is impossible."

Alltså, jag börjar misstänka att Emotio är något projekt från Sävars särskola. [love]


   
SvaraCitera
Hando

Sovande:

Hahahha fan va kass du är


   
SvaraCitera

Men gud vad söt. Du måste öva på sången... hoppas jag att du hör själv. Men allt går!


   
SvaraCitera

Du lät lite för ljus i rösten.


   
SvaraCitera

Men du sjunger fint, tro inte på dem som skrivit att du sugit i den här tråden för de vågar inte ens lägga upp något sånt själva. [rolleyes]


   
SvaraCitera

puberteten är ett tåg som denna pojke missat. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Sagitta:

Men du sjunger fint, tro inte på dem som skrivit att du sugit i den här tråden för de vågar inte ens lägga upp något sånt själva.

jag la faktiskt upp en låt på youtube i 5 månader, sen tog jag bort den. [no-no] jag har rätt att kritisera. [smile]


   
SvaraCitera