Aviseringar
Rensa alla

jag vill dö


Ämnesstartare

orkar inte med livet längre. ingen skulle bry sig om jag dog och jag ser ingen framtid.. varför ska man behöva leva om man inte vill? det är ju mitt liv. gråter varje dag och mår skit. vill bara hoppa frmaför tåget eller nåt, men det finns en risk att överleva vilken ja inte är villig att ta.. snälla vet nån något effektivt sätt att dö?? har överdoserat ipren/Alvedon så himla många gånger men inget har hänt.. ja är typ immun mot att bli sjuk ;( snälla hjälp 


   
Citera

you are not alone. I'm here with you.. det var allt jag kommer ihåg Skeptisk

Du vill egentligen inte dö. 


   
SvaraCitera

Girlz97:
orkar inte med livet längre. ingen skulle bry sig om jag dog och jag ser ingen framtid.. varför ska man behöva leva om man inte vill? det är ju mitt liv. gråter varje dag och mår skit. vill bara hoppa frmaför tåget eller nåt, men det finns en risk att överleva vilken ja inte är villig att ta.. snälla vet nån något effektivt sätt att dö?? har överdoserat ipren/Alvedon så himla många gånger men inget har hänt.. ja är typ immun mot att bli sjuk ;( snälla hjälp 

Stäng in dig i ett garage o sätt igång bilen o efter en stund kommer du somna o aldrig vakna igen, Du kommer dö sakta o smärtfritt.


   
SvaraCitera

En psykolog kanske kan hjälpa dig. Fortsätt kämpa! 


   
SvaraCitera

NicoleF:

Fyfan, skriv aldrig nåt sånt igen. 


   
SvaraCitera

Ring nationella hjälplinjen.

Mer info:  https://www.hjalplinjen.se/default.htm


   
SvaraCitera

NicoleF:

Stäng in dig i ett garage o sätt igång bilen o efter en stund kommer du somna o aldrig vakna igen, Du kommer dö sakta o smärtfritt.

Idiot


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Tror att det kan vara en ide att du prata med någon om tankarna.


   
SvaraCitera

=(( snacka med någon!!! åhh vet inte va jag ska skriva men testa skriv av dig! typ här på forumet så kanske vissa kan hjälpa dig med att boll idéer. men bäst vore om du tog kontakt med någon. KRAM Hjärta


   
SvaraCitera

det blir bättre, låt inte ångesten vinna.


   
SvaraCitera

sök hjälp 


   
SvaraCitera

Har varit i precis samma sits och det läskigaste var att jag inte ville bli glad. Men vet du vad? Nu för tiden är jag jätteglad. Vet du vad det är i din omgivning som gör att du mår som du mår?
Men en sak är viktig: Prata med någon. Jag gjorde aldrig det och det var skitjobbigt. Om du inte vill prata med någon fysiskt så finns det på nätet. Den här sidan är en supersida: http://foreningentilia.se/stod/  

Det finns så många chatter, men dom här personerna är helt klart bäst! Jag lovar dig att det kommer bli bättre. Du duger precis som du är och alla runt omkring dig skulle bli ledsna om du inte fanns. Man behöver inte se någon framtid, den kommer som den är. Mitt största mål är att skaffa hund.

Kämpa på, du fixar det!


   
SvaraCitera

Girlz97:
orkar inte med livet längre. ingen skulle bry sig om jag dog och jag ser ingen framtid.. varför ska man behöva leva om man inte vill? det är ju mitt liv. gråter varje dag och mår skit. vill bara hoppa frmaför tåget eller nåt, men det finns en risk att överleva vilken ja inte är villig att ta.. snälla vet nån något effektivt sätt att dö?? har överdoserat ipren/Alvedon så himla många gånger men inget har hänt.. ja är typ immun mot att bli sjuk ;( snälla hjälp 

Tänk aldrig så Hjärta Tänk på hur dina föräldrar mor o farföräldrar skulle reagera!

Det är så tråkigt att höra när unga människor som du vill ta sitt liv. Tänk inte i de onda banorna, tänk positivt om livet. De är jobbigt nu men det Blir bättre!Hjärta

Om du vill prata så är det bara att skicka ett meddelande till mig så pratar vi så mycket som Du vill Glad Vi kan prata om allt! Hjärta


   
SvaraCitera