Aviseringar
Rensa alla

jag vill dö


Ämnesstartare

jag vill dö men vågar ej ta självmord 


   
Citera
Lillen

Hej hur mår du? Bill du prata så fins jag här. Jaf har skälv hatt sådana tankar.


   
SvaraCitera

Finns alltid ett ljus i tunneln oavsett hur dåligt du mår. Tro mig, jag hade självmordstankar som tack och lov bara varade i cirka 3-4 månader. Snälla tänk inte så, jag lovar det att det kommer ordna sig, det är bara en tidsfråga. Livet är tufft och det finns många jobbiga hinder man stöter på men kom ihåg att allt kommer lösa sig. Om du vill skriva till mig så finns jag här.


   
SvaraCitera

gudenalbin:
jag vill dö men vågar ej ta självmord 

De kommer bli bättre ≤3


   
SvaraCitera

kontakta självmords linjen om du vill snacka med någon dem är utbildade i det 


   
SvaraCitera

gudenalbin:
jag vill dö men vågar ej ta självmord 

tror att alla har det  .. asså jag ska vara ärlig med dig mitt liv är inte så lätt heller men något som kanske kan hjälpa är en video kolla denna     Självmordstankar hur som helst  får också det till och från men jag tänker och lyssnar på denna grabben i videon asså du kommer inte alltid va på samma plats Livet blir bättre snälla alla ni  måste kolla på denna den är guld värd <3


   
SvaraCitera

Känner samma ibland
hoppas btw det känns bättre för dig snart kram <3


   
SvaraCitera

Snälla, var stark! Vad det än är som är jobbigt i ditt liv just nu så är jag säker på att det kommer att bli bättre.


   
SvaraCitera

gudenalbin:
jag vill dö men vågar ej ta självmord 

Ehm asså du ska nt dö, jag vet att de e svårt men om du vill kan vi prata, de e nt rätt att ngn ska ta självmord, skriv till mig, e alltid här


   
SvaraCitera

Börja va med nån person. På det sättet blir det mycket svårare att hamna i en sån tankessituation.


   
SvaraCitera

Suicidal och en svår agoni, damn.
Jag har samma sak och problem, har dem fortfarande. Problemet börjar avvikas från mig så jag kan äntligen dö. Om jag får yttra mig utan att någon ungdjävel blir förbannad.
Men iallafall. Jag sover när jag är självmordsbenägen och inte vågar dö, jag är ensam där det inte finns tillgång till självmordsförsök (fönster är tillåten, för jag vet att jag inte kan hoppa från ett fönster, eftersom att jag är rädd för fönster och utsikter. vet inte hur det påverkas, det gör det bara). Försök. Om det inte fungerar så ställer jag alltid upp för dig, no matter what.


   
SvaraCitera