Aviseringar
Rensa alla

Jag vill Dö


Ämnesstartare

Jag vill Dö 
jag vet inte varför 
allting känns jobbigt 
jag vill bara slappna av
jag vill inte ha någon i min liv .


   
Citera
Ämnesstartare

runkar du mycket? det kan få en att må riktigt dåligt

alternativt: käkar du massa våfflor jämt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slempppropp:
runkar du mycket? det kan få en att må riktigt dåligt

alternativt: käkar du massa våfflor jämt

Jag mår dåligt jag har ingen tid för sånt skit 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KING16:

Jag mår dåligt jag har ingen tid för sånt skit 

har du något missbruk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slempppropp:

har du något missbruk?

Vad menar du 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KING16:

Vad menar du 

Tar du droger/alkohol? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KING16:
Jag vill Dö 
jag vet inte varför 
allting känns jobbigt 
jag vill bara slappna av
jag vill inte ha någon i min liv .

Vet du inte varför du känner så? Är det för att du saknar någon eller har förlorat nån du älskar? Eller så är du inte nöjd med dig själv, livet eller nåt? Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirvana04:

Vet du inte varför du känner så? Är det för att du saknar någon eller har förlorat nån du älskar? Eller så är du inte nöjd med dig själv, livet eller nåt? Cool

Förlorat har jag mycket 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Loco99:

Tar du droger/alkohol? 

Nejdå 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KING16:

Förlorat har jag mycket 

Men då kanske kan du boka en tid hos en psykolog och fråga om hjälp? Du kan gå till ungdomsmottagningen! Cool


   
SvaraCitera

Jag vill inte dö, men jag hatar mitt liv.


   
SvaraCitera

123fendas:
Jag vill inte dö, men jag hatar mitt liv.

Relaterar 


   
SvaraCitera
Maxxie

Jag hatar också mitt liv, men är inte säker på att jag verkligen vill dö eller ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxxie:
Jag hatar också mitt liv, men är inte säker på att jag verkligen vill dö eller ej.

Censur


   
SvaraCitera

Många känner nog precis som du, kanske inte att de inte vill leva men att livet är bajs ibland. Jag har haft självmordtankar men jag tog aldrig livet av mig, jag tänkte hur hemskt det skulle vara så jag sköt upp det, det är jag väldigt glad för. Sen är jag singel och jag hatar det, så jag hoppas på att hitta någon tjej snart. Sen verkar livet bara bli bättre, jag hittar jobb, även om det är via min bror så är det ett jobb iaf. Jag tjänar pengar och det känns bra och jag får hjälp att hitta andra jobb så det känns toppen för mig. Jag ska börja läsa på universitetet , läsa någon rolig kurs och strunta i de kurser som gått dåligt och ta de som går bra, så nu ska jag spara pengar inför att kunna studera framöver när jag känner att ''damn, nu vill jag plugga''.

Man får försöka tänka positivt, tänk på allt som är bra i ens liv och tyvärr, tänka på de som har det sämre och att man är lyckligt lottad ändå, trots att det känns som skit. Saker och ting kommer att bli bättre, det är bara att kämpa på, saker och ting ordnar sig! GladHjärta


   
SvaraCitera