Aviseringar
Rensa alla

Jag vill festa


Ämnesstartare

För flera månader sen hände det, det var en magisk känlsa, en känsla som inte går att beskriva. En känsla som jag nu kommer att tänka berätta för er. Jag var ute med min kompis och festade och det var förjävla trevligt. Jag hade kul och ölen smakade gott.

Nu är det så att jag bor i sthlm. Jag kommer inte härifrån utan får en ort som ingen vet var den ligger. Dock har jag några kompisar här faktiskt. OTROLIGT 9.90 :- på Överskottsbolaget. En kompis skulle jobba på söndag, den andra skulle på kalas (ska träffa honom under dagen imorgon istället), en tredje sitter och runkar och den fjärde slickar antagligen sin tjejs fötter, JÄVLA TOFFEL.

Så nu till min fråga. Vill någon festa med mig?
Är avsevärt trevligare IRL än här kanske ska tilläggas. Är en helt vanlig svenne som kan slänga ut mig lite roliga grejer. Så om du är myndig och vill festa med en ensam mobbad unge så säg till. Är du tjej och snygg så har du givetvis VIP men självfallet så behöver man inte vara två och festa.


   
Citera
Ämnesstartare

Du på bilden? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Du på bilden?

Okej du ska få veta en hemlighet som ingen annan vet. Dold text: Nej det är inte jag på bilden utan Göran Vänster.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Okej du ska få veta en hemlighet som ingen annan vet. Dold text: Nej det är inte jag på bilden utan Göran Vänster.

Hahaha! [bigsmile]
Vilken fin meritlista han hade...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Vilken fin meritlista han hade...

Den knäcker du INTE!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill!


   
SvaraCitera

Håller med om att IRL oftast är bra mycket bättre än här. Däremot så är hela festarkulturen det mest trista och missbrukade som finns [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Jag vill!

Nu vill jag inte vara elak, I promise. Men du påminner mig om ngn gay[rolleyes] Inget emot de, förutom att de inte brukar acceptera att jag är hetro på nattklubbarna. Så accepterar du att jag är hetro så sure[y]

sylar:

Håller med om att IRL oftast är bra mycket bättre än här. Däremot så är hela festarkulturen det mest trista och missbrukade som finns

Ja det är faktiskt inte kul att dra i kuken och sitta på UM.
Nej då, man behöver inte direkt festa. Det är underbart att bara prata lite och dricka bärs.


   
SvaraCitera

SebastianE:

Nej då, man behöver inte direkt festa. Det är underbart att bara prata lite och dricka bärs.

Det är helt ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Nu vill jag inte vara elak, I promise. Men du påminner mig om ngn gay[rolleyes] Inget emot de, förutom att de inte brukar acceptera att jag är hetro på nattklubbarna. Så accepterar du att jag är hetro så sure[y]

Ofta jag skulle vara gay! Är fan skinnskalle!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Nu vill jag inte vara elak, I promise. Men du påminner mig om ngn gay[rolleyes] Inget emot de, förutom att de inte brukar acceptera att jag är hetro på nattklubbarna. Så accepterar du att jag är hetro så sure[y]

DeathOrGlory:

Ofta jag skulle vara gay! Är fan skinnskalle!

Hahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moisturizing:

Hahahaha

Tyst Hora


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Tyst Hora

Hahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moisturizing:

Hahahaha

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Ofta jag skulle vara gay! Är fan skinnskalle!

Ta det lugnt, men även skinskallar kan ju vara gay. Men om du nu säger att du inte är gay så är det lugnt.


   
SvaraCitera