Aviseringar
Rensa alla

Jag vill förändra mitt liv


Ämnesstartare

Hej på er. Jag har efter flera år som bitter och hatisk insett att man bara förlorar på det, jag vill bli en sundare människa. Vet inte riktigt hur jag ska formulera mig men om någon känner sig manad att stå vid min sida så skulle det uppskattas. =)


   
Citera
Ämnesstartare

Jesus-Picture-Holding-Arms-Open-In-The-C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du skrev ju att du visste


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att jag visste vadå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex:
Jesus-Picture-Holding-Arms-Open-In-The-C

Känner du dig manad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AddeGranberg:
Hej på er. Jag har efter flera år som bitter och hatisk insett att man bara förlorar på det, jag vill bli en sundare människa. Vet inte riktigt hur jag ska formulera mig men om någon känner sig manad att stå vid min sida så skulle det uppskattas. =)

bästa valet man kan göra Hjärta Men man behöver väll inte direkt någon vid sin sida, det är "bara" att dumpa de hatare som finns i ditt liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

murare:

bästa valet man kan göra Hjärta Men man behöver väll inte direkt någon vid sin sida, det är "bara" att dumpa de hatare som finns i ditt liv.

Man behöver ju alltid få lite stöd av andra. Man kan omöjligt klara allting själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AddeGranberg:

Man behöver ju alltid få lite stöd av andra. Man kan omöjligt klara allting själv.

Jo, när det kommer till att sluta vara bitter och hatisk så handlar det bara om sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok, fast sen så är det ju alltid kul att lära känna nytt folk tycker jag allt.


   
SvaraCitera
penja

om du slutar vara bitter och hatisk kommer folk så småningom att automatiskt ställa sig vid din sida skulle jag tippa på. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:
om du slutar vara bitter och hatisk kommer folk så småningom att automatiskt ställa sig vid din sida skulle jag tippa på. 

Men då blir man sed som en toffel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex:

Men då blir man sed som en toffel.

Nä vadå? Man kan ju vara sjysst och empatisk utan att vara en toffel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AddeGranberg:

Nä vadå? Man kan ju vara sjysst och empatisk utan att vara en toffel.

Egentligen ja. Men i dagens samhälle ses man som en toffel/tönt. Man ska vara någon sorts hybrid dvs 50 % elak 50 % trevlig. Blir för tråkigt om man bara är det ena eller det andra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex:

Men då blir man sed som en toffel.

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex:

Egentligen ja. Men i dagens samhälle ses man som en toffel/tönt.

Man kan ju fortfarande ha åsikter och tycka/säga/agera som man vill utan att vara hatisk/elak?


   
SvaraCitera