Aviseringar
Rensa alla

Jag vill ha de båda.. Jag älskar honom.. men gillar den andra?


helutuhle:

tyvärr tror ej hon bryr sig pga:

Hoppas på troll.

Natalie123:

Om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte om vem av de kommer bli sårad.
Så länge jag mår bra.

Var beredd på att den andra killen kan vägra dig å sin bästa väns vägnar.


   
SvaraCitera

Nachac:

Är det där konstruktivt tycker du?

givetvis inte. det var dumt men blir väldigt illa berörd utav den här tråden och tycker det är läskigt att se hur TS avfärdar alla vettiga svar och istället visar upp sin oförmåga till empati [sad]


   
SvaraCitera

helutuhle:

givetvis inte. det var dumt men blir väldigt illa berörd utav den här tråden

Var snäll och trollade bort ditt inlägg. [wink]


   
SvaraCitera

helutuhle:

givetvis inte. det var dumt men blir väldigt illa berörd utav den här tråden och tycker det är läskigt att se hur TS avfärdar alla vettiga svar och istället visar upp sin oförmåga till empati [sad]

Jo, det kan tyckas obehagligt, men psykopati eller psykopatiska drag är också handikapp.


   
SvaraCitera

Natalie123:

Jag vill äga min pojkvän.. och ha ett förhållande med den andra killen..

=

Nachac:

Så då får du ordna något som gynnar dig så mycket som möjligt, utan att såra andra. Eftersom du tycks ha vissa känslomässiga svårigheter är det viktigt att du verkligen tänker dig för. Du kan omöjligt äga någon och är det inget annat intresse du har för honom borde du släppa honom.

Enough said [y]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Var snäll och trollade bort ditt inlägg. [wink]

uppskattat trollande!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

Vill vara tillsammans med den andra killen så är det väl kanske värt att testa ändå.

Jag vet inte om han kommer kunna komma och bli lxm tillsammans med mig , eftersom han vet att min pojkvän som blir hans bästa vän är kär i mig..

Jonnybravo91:

Vi lever inte på 1400-talet och dessutom är du kvinna. Du har ingen rätt att äga din pojkvän, nej.

Jag kommer bli svartsjuk om han blir tillsammans med en annan tjej kanske.. ååh ja får panik!


   
SvaraCitera
mynona

Jonnybravo91:

Vi lever inte på 1400-talet och dessutom är du kvinna.

Antar att det inte var vad du menade, men en kille bör heller inte äga sin flickvän, även om det har varit mer accepterat.

Ont: du kan bara få båda om dom går med på det.


   
SvaraCitera

Natalie123:

Men han vägrar säga till mig att han älskar mig..[sad]

Han kanske inte älskar dig? Att älska någon och att vara kär i någon är inte samma sak.

Natalie123:

Jag vet inte vad ja ska göra.. jag vill typ ha båda..

Handla inte snabbt. Tänk igenom det noga och följ sen ditt hjärta.


   
SvaraCitera

Natalie123:

Eller okej, jag vill inte ha min pojkvän men jag vill inte heller att han ska ha ett förhållande med en annan tjej än MIG.

du kan väll inte ha honom i fängelse föralltid


   
SvaraCitera

Kanske har de inget emot att dela dig? fråga


   
SvaraCitera

Tycker du ska fundera på vad du vill och hoppas för ditt liv att ingen av killarna läst tråden, tror tyvärr inte någon av dem vill ha dig då [sad] </3

och försök vara lite empatisk, tänk på hur dom inblandade kan känna sig och må bäst av.


   
SvaraCitera

börja med den du älskar är han dåligare än du tror så får du väll ta mr två


   
SvaraCitera

mynona:

Antar att det inte var vad du menade, men en kille bör heller inte äga sin flickvän, även om det har varit mer accepterat.

Ofc not. Men som sagt, vi lever inte på 1400-talet OCH dessutom är hon kvinna, så även om vi levt på 1400-talet så hade hon inte fått äga sin pojkvän då hon är just kvinna.


   
SvaraCitera

låter som ett jävla dilemma! [tired]


   
SvaraCitera