Aviseringar
Rensa alla

Jag vill ha en dröm!


Ämnesstartare

HEj! jag behöver er hjälp! jag vill ha en dröm. om vad som hälst. drömmen ska bli ett mål i mitt liv. jagt vill ha seriösa inlägg. berätta om era drömmar och vad ni gör för att uppnå dom.
hur skaffar jag mig en egen dröm? jag vill så gärna ha en igen 🙁


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Går det verkligen att införliva en dröm på det viset? Då betyder den ju inget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

Går det verkligen att införliva en dröm på det viset? Då betyder den ju inget.

va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"I HAVE VISIONS OF EVERYONE UNDRESSED"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Martin Luther King hade då redan en dröm. Dålig du är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn1per:

berätta om era drömmar och vad ni gör för att uppnå dom.

Min dröm är väl att bli tävlingsgymnast. Jag är alldeles för gammal "egentligen", men jag kämpar på. Har tagit kontakt med lite olika grupper osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi ska alltså hitta på vad ditt mål i livet ska bli? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Recall:

Vi ska alltså hitta på vad ditt mål i livet ska bli?

nix, ni ska inspirera mig

Michee:

Min dröm är väl att bli tävlingsgymnast. Jag är alldeles för gammal "egentligen", men jag kämpar på. Har tagit kontakt med lite olika grupper osv.

keep it up! tiden du spenderar tills du uppnår ditt mål är många stunder helt underbar 🙂


   
SvaraCitera

Du ska ha en huvudroll i en miljard-dollar-budgetfilm från Hollywood.
Du ska spela i Allsvenskan.
Du ska spela i Elitserien.
Du ska bli rikare än Ingvar Kamprad.
Du ska gå på månen.
Du ska kyssa Bill Gates på munnen.

Där har du några att börja med, kom tillbaka om du behöver fler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn1per:

nix, ni ska inspirera mig

Ok. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Observator:

text

Inte speciellt seriösa svar men kan kanske fungera som motivation ändå tror jag.

jag har tex en liten dröm om att få jobba i japan i nära relation till spelbranchen där. jag ska börja läsa japanska för den anledningen bland annat.

jag vill känna trevligt folk i usa så att jag kan åka dit ibland och uppleva usa ibland. gärna colorado för att jag tycker om att åka bräda.

jag har funderat på att studera lite ekonomi utomlands, kanske england. jag har också en del tankar på handelshögskolan i sthlm men dom möter en del motstånd i mitt psyke som jag inte har lust att ha när man går i skolan + att det gör så att det inte kvalificeras som en dröm.

jag vill till ibiza eller liknande någon gång i mitt liv o leva det "fria" livet. det kommer att ske innan jag börjar högskolan.

finns fler saker jag tänker mig men detta är bara några.
typ sådana vare jag sökte efter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Recall:

Ok.

du behöver inte svara här om du tycker att grejen är dum. jag blir bara arg på dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn1per:

du behöver inte svara här om du tycker att grejen är dum. jag blir bara arg på dig

Hade jag tyckt att det var dumt så hade jag sagt det. Jag undrade bara hur du tänkte och du svarade, mer än så är det inte. Du blir arg över något som inte har sagts.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Recall:

Hade jag tyckt att det var dumt så hade jag sagt det. Jag undrade bara hur du tänkte och du svarade, mer än så är det inte. Du blir arg över något som inte har sagts.

jag blev arg på något som jag tyckte insinuerades i dina inlägg. men om det är lugnt så kan vi istället fokusera på topic =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn1per:

jag blev arg på något som jag tyckte insinuerades i dina inlägg. men om det är lugnt så kan vi istället fokusera på topic =)

[y]


   
SvaraCitera