Aviseringar
Rensa alla

Jag vill ha en familj


Ämnesstartare

Jag vill ha en familj, en familj där man har något att spela spel med, en familj där man har en sambo som man kan prata med vem som helst med. Så nu undrar jag om det finns någon här på UM som vill flytta ihop till mig?


   
Citera
Åtta

Det vore fint. Jag skulle också vilja ha det. Dock tror jag inte att jag vill flytta ihop med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

synd


   
SvaraCitera

SebastianE:

Så nu undrar jag om det finns någon här på UM som vill flytta ihop till mig?

Berätta lite om dig själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det vore fint. Jag skulle också vilja ha det. Dock tror jag inte att jag vill flytta ihop med dig.

Varför inte det?

sockerdricka:

synd

Vad är synd?

typlsd:

Berätta lite om dig själv

Rena motsatsen vad jag är här på UM. Är trevlig, blyg av mig för nytt folk, gillar att hitta på saker men även att ibland ta det lugnt, har en liberal syn på saker å ting, gillar att vara kreativ. Något mer damen undrade över?


   
SvaraCitera
Åtta

SebastianE:

Varför inte det?

Ingenting personligt mot dig. Men om jag ska bo med någon så ska det vara någon som jag tycker om och mår bra av att vara nära, annars kan jag lika gärna bo själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Ingenting personligt mot dig. Men om jag ska bo med någon så ska det vara någon som jag tycker om och mår bra av att vara nära, annars kan jag lika gärna bo själv.

Du menar helt någon du älskar?


   
SvaraCitera
Åtta

SebastianE:

Du menar helt någon du älskar?

Helst ja, men det kan även vara en god vän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Helst ja, men det kan även vara en god vän.

Jag förstår dig. Skulle vara skönt att få vänta på någon eller ha någon att vänta på en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså det är ett stort steg att flytta in till någon och det sker knappast över UM [wink]


   
SvaraCitera

Du är läskig [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DoktorMaJk:

Alltså det är ett stort steg att flytta in till någon och det sker knappast över UM [wink]

Joda virtuella världar du vet?;)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Joda virtuella världar du vet?;)

Joh, det förstås [rolleyes]


   
SvaraCitera

SebastianE:

Rena motsatsen vad jag är här på UM. Är trevlig, blyg av mig för nytt folk, gillar att hitta på saker men även att ibland ta det lugnt, har en liberal syn på saker å ting, gillar att vara kreativ.

där har vi något gemensamt [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DoktorMaJk:

Joh, det förstås [rolleyes]

Nej men de är väl som julklappar?

typlsd:

där har vi något gemensamt [cheers]

Du en liten fråga, kan jag kasta iväg ett PM?


   
SvaraCitera