Aviseringar
Rensa alla

Jag vill ha en pojkvän!!!!!!!


Ämnesstartare

Hej vad gör jag för fel? jag har aldrig dejtat en kille utan det har verkligen blivit totalt misslyckat [confused] Jag Ser på alla som har pojkvänner och med framsteg träffar dom några gånger, båda fattar tycke för varandra och sedan så blir dom ihop och såhär är det ju för alla som är ihop med någon. vrf kan det inte vara lätt för mig någon gång?

Om jag skulle träffa en kille nånstans så skulle för de första han jag var intresserad av, jag skulle inte våga prata med honom :p så blir det jämt för mig, och en kille som jag verkligen tycker är attraktiv faller alltid för min kompis istället. han säger typ att vi båda är jättefina men så blir han kär i min väninna... och alla tycker hon är jättesnygg.
eller för det första så dom jag tycker är jättesnygga på stan eller så hamnar man inte i samma umgänge med xD

Vad ska jag egentligen göra för att få en pojkvän jag vill ha? jag har alltså det problemet att jag har sex med någon jag tycker om innan man lär känna varandra, och när jag vill fortsätta träffa honom vill han inte ens lära känna mig. Hjälp mig nu snälla, jag har aldrig haft ett förhållande och jag är ändå 19 år [censur]


   
Citera

Sa ra:

jag har aldrig haft ett förhållande och jag är ändå 19 år

Den tiden kommer ta det bara lungt så löser sig det 😀


   
SvaraCitera

Sa ra:

jag har alltså det problemet att jag har sex med någon jag tycker om innan man lär känna varandra

nice, jag kan bli din pojkvän[wink]


   
SvaraCitera

I want a boy for my birthday. He doesn't have to be too smart, just as long as he loves me..... [confused]


   
SvaraCitera

alla kan tyvär inte lyckas[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

alla kan tyvär inte lyckas[sad]

jo jag lyckas med allt utom detta!!


   
SvaraCitera

Sa ra:

problemet att jag har sex med någon jag tycker om innan man lär känna varandra, och när jag vill fortsätta träffa honom vill han inte ens lära känna mig.

Tror inte du är ensam om att ha det problemet.


   
SvaraCitera

Finns ingen riktig lösning,
dom attraktiva killarna e mest attraktiva för att dom inte är intresserade.

Då blir man ju väldigt avslappnad, lite kaxig,
försöker inte etc.

Så är det ju som kille vanligt att man vill ha sex med en tjej "bara för att", tror det är något biologiskt som gör att vi vill ha sex med så många som möjligt.

Du får helt enkelt hoppas att du hittar nån som gillar dig tillräckligt mycket för att vara kvar, att bitterfitta sig är inte lösningen,
precis som tjejer inte gillar arga eller bittra killar, så gäller det samma för killar.


   
SvaraCitera

Sa ra:

jag har aldrig haft ett förhållande och jag är ändå 19 år [censur]

Jag är 22 och har aldrig haft ett förhållande. Och då är du ändå tjej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

arga eller bittra

är jag väl knappast 😛 Av vilken slutsats tog du det?

Greger_EFG:

Du får helt enkelt hoppas att du hittar nån som gillar dig tillräckligt mycket för att vara kvar

a får väl hoppas 😛[rolleyes]


   
SvaraCitera

Sa ra:

är jag väl knappast 😛 Av vilken slutsats tog du det?

Det tror jag inte, oddsen är bara att du blir en sån av att killar du gillar skiter i dig.

Själv letar jag bara nya om tjejen bara vill ha ett ONS.

Sa ra:

a får väl hoppas 😛[rolleyes]

Finns faktiskt inte mycket att göra som tjej, märker att många försöker dra ut på det, ha sex senare etc, men det gör mig aldrig mer eller mindre intresserad,
så fortsätt ha sex med killar du gillar, du lär ha lättare att bli ihop med chodes etc, men då kommer du inte heller va NÖJD.


   
SvaraCitera

får jag inte bli din pojkvän?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

^1a
<------2a hand[y][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa jag tycker de ofta är så att dom bara är ute efter sex även om dom säger att dom absolut inte är det och säger att dom gillar en. samtidigt gillar man ju sex så det är svårt att låta bli. men jag tycker att då kan dom väl lika gärna säga att det bara är sex dom vill ha så man vet. istället för att ljuga.


   
SvaraCitera

Kan bli din pv, om du bor i sthlm dvs


   
SvaraCitera