Aviseringar
Rensa alla

Jag vill ha en riktig kamera =(


Ämnesstartare

Jag kan bara säga att Nikon D40 och D40x är skit och att jag är otroligt nöjd med min Canon 400D med batterigrepp och två objektiv 🙂
Det kostade mig runt 7 200kr

En bra sida att ha koll på (om du inte redan har det) är http://www.scandinavianphoto.se [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEJ bilderna hade inte varit finare med en dyr kamera för det är en jävla bänk bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

Var han typ inte läkare?

Bizarro IsrAilens

Ah, ja det var min förra pojkvän. Han jag är tillsammans med nu ska börja plugga till lärare nästa höst.

Lajnowh:

NEJ bilderna hade inte varit finare med en dyr kamera för det är en jävla bänk bara

Det är ju droppskuggorna och färgerna som är grejen, inte bänken :0 Men ja, lite klichéartat motiv är det. Men de hade haft finare struktur, I'm sure.


   
SvaraCitera

Jag gillar canon bättre än nikon, om jag ska säga vad jag tycker. Jag har en eos 350D själv och är jättenöjd med den. Det är ju inte den nyaste direkt, men den funkar alldeles utmärkt, och oftast är det bara de absoluta proffsfotograferna eller dom som arbetar med foto som har nytta av de allra senaste high tec funktionerna på de allra senaste (och dyraste) modellerna. Så man behöver inte punga ut tiotusen kronor för en systemkamera, det finns billigare (och kanske ett år gamla modeller) som funkar jättebra för en hobbyfotograf 🙂


   
SvaraCitera

misfits:

(De är tagna med min mobil, sedan något redigerade, t ex mer kontrast).

Jag har ett exakt likadant dilemma [surprised]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera