Aviseringar
Rensa alla

Jag vill ha en till bebis!!


Ämnesstartare

MEN finns det inget råttdjur som kan vara ensamt eller måste det ha kompisar i buren?


   
Citera
Ämnesstartare

Och finns det någon bur som är "svår att ta sönder" för jag vill nämligen inte att katterna ska döda marssvinen/hamsterna eller råttorna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller förresten vill inte ha råttor de är ju äckliga 😛 Men om jag köper hamster kan jag ha två killar ihop utan att de dödar varandra eller ska jag ha två honor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle nog vilja ha en kanin men det känns taskigt för jag bor ju i lägenhet och de ska väl bo utomhus i en gräsig trädgård?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hallå???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan köpa en kanin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istäcke:

Du kan köpa en kanin.

Kan man bara ha en kanin, vill de inte ha sällskap? Och hur ska jag ha en kanin om jag bor i lägenhet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa en apa, apor är coola.


   
SvaraCitera

Köp en sköldpadda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Kan man bara ha en kanin, vill de inte ha sällskap? Och hur ska jag ha en kanin om jag bor i lägenhet?

Jag har bara en kanin. [smile]
Det går alldeles utmärkt; du behöver bara skaffa en bur och lite andra grejer till den och vips! Så är allt ordnat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kaniner kan nog vara själva =) inte marsvin helst däremot [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skitsamma det här var bara en impulstanke kommer aldrig kunna ta hand om ett till djur, städa lukta piss osv nä


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan fixa en bebis åt dej[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

kan fixa en bebis åt dej[wink]

Men jag kan fixa en bulle i ugnen åt henne. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Men jag kan fixa en bulle i ugnen åt henne.

Tror hon är mer sugen på Dold text: prinskorvDold text: [blush], har det här att mata henne med[wink]


   
SvaraCitera