Aviseringar
Rensa alla

Jag vill ha feedback på min cover "someine like you"


jättesvårt att höra när micken är så kass. Gör en ny video när du köpt en ny!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

jättesvårt att höra när micken är så kass. Gör en ny video när du köpt en ny!

Kan jag garantera att jag gör haha!


   
SvaraCitera

emmaa__:

n det, vad tycker ni?

För det första tycker jag du är sjukt vacker, så grattis till det [party]

Ang sången tycker jag du har en vacker röst! Tar du lektioner? Enda grejen jag tänker på sådär spontant (och det är en grej jag alltid stör mig på hos sångare som gör det) är att du wailar lite väl mycket på vissa ord. Försök att sjunga rakt upp och ner utan att krångla till det, är min åsikt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annoyed:

För det första tycker jag du är sjukt vacker, så grattis till det

annoyed:

Ang sången tycker jag du har en vacker röst! Tar du lektioner? Enda grejen jag tänker på sådär spontant (och det är en grej jag alltid stör mig på hos sångare som gör det) är att du wailar lite väl mycket på vissa ord. Försök att sjunga rakt upp och ner utan att krångla till det, är min åsikt 🙂

Aw tack 😀 Okej, jag tycker iofs knappt att jag wailar i den här låten men tar absolut åt mig!


   
SvaraCitera

emmaa__:

knappt att jag wailar

nja alltså wailar och wailar, kanske lite fel uttryck för du har rätt i att du inte kör några alicia keys-ramsor precis. men hm, svårt att beskriva hur jag menar. kanske bäst att du ignorerar mig [wink] fint iaf!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asssååå, måste man ens påpeka att refrängen var en complete failure? Det var för mesigt för en Adele-låt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Annars var det bra. [y]


   
SvaraCitera