Aviseringar
Rensa alla

Jag vill ha hjälp!!


Ämnesstartare

Hur gör man för att ragga på tjejer på det bästa sättet? [blush]


   
Citera

"hej. allt bra? singel, bor? hare puss"


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Gör det inte!


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Motgångar och Problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slyngel:

Hur gör man för att ragga på tjejer på det bästa sättet?

Sjävla grejen är att man inte ska ragga - ragga är överskattat. Det handlar om att visa intresse för någon man tycker särskilt om men att hålla på med att klämma fram repliker brukar inte funka.

Visa intresse genom att kanske umgås mer, prata med personen, lär känna personen, hitta på saker, skapa nån slags relation så kanske personen fattar att du är intresserad liksom.

Replik: "öh,hehe, hej, ddu-är söt, ska vi hångla?"..* heerreguuud.. neeeej säger jag bara..[chocked]


   
SvaraCitera

det går ändå inte [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daybreak det var inte det jag menade, men tack för tipset iaf [blush]


   
SvaraCitera

slyngel:

Hur gör man för att ragga på tjejer på det bästa sättet?

för det första så funkar det inte att ragga i din ålder. och för det andra så var det här dagens vettigaste svar[y] ==>

Daybreak:

Visa intresse genom att kanske umgås mer, prata med personen, lär känna personen, hitta på saker, skapa nån slags relation så kanske personen fattar att du är intresserad liksom.

försök ta kontakt och bara prata allmänt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men om man inte vågar lr är VÄLDIGT blyg? (Som jag) [blush]


   
SvaraCitera

Daybreak:

Visa intresse genom att kanske umgås mer, prata med personen, lär känna personen, hitta på saker, skapa nån slags relation så kanske personen fattar att du är intresserad liksom.

Det låter inte som någon höjdare om man enbart är ute efter sex.


   
SvaraCitera

slyngel:

Men om man inte vågar lr är VÄLDIGT blyg? (Som jag)

då får du bli lite modigare. och försök hitta bra situationer där det är enkelt att börja prata. typ som i vissa fritidsaktiviteter[smile]

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Det låter inte som någon höjdare om man enbart är ute efter sex

aha men om man bara är ute efter sex så ska man supa sig full och sen börja tafsa på första bästa lika fulla tjej[y] alt. först börja dansa med henne, sen tafsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men det är jag inte. Jag vill ha en relation med en tjej som man kan litta på, mitt ex dumppade mig för en TJEJ [cry]


   
SvaraCitera

addictive:

aha men om man bara är ute efter sex så ska man supa sig full och sen börja tafsa på första bästa lika fulla tjej[y] alt. först börja dansa med henne, sen tafsa.

Bra, gå och gör det du och berätta sen för mig hur det gick. Blir nog intressant.


   
SvaraCitera

slyngel:

Men det är jag inte. Jag vill ha en relation med en tjej som man kan litta på, mitt ex dumppade mig för en TJEJ [cry]

pwned


   
SvaraCitera