Aviseringar
Rensa alla

jag vill ha hjälp


Vilsen
Ämnesstartare

hejhej jag mår inte så bra.

nu är jag över 23 och insåg att nu kan jag inte ens gå till ungdomsmottagningens kuratorer för hjälp, nu känner jag mig väldigt vilsen i världen för nu vill jag ha hjälp. min syster går i skolan och hon får hjälp av en kurator men jag går inte i skola så jag har ingen som kan hjälpa mig.

i mitt förra inlägg så skrev jag om att jag behövde hjälp men jag har inte gjort något åt saken än men jag undrar om det finns fler än jag som inte mår så bra som inte alls orkar med andras problem? för jag blir lixom nästan arg på andra som klagar för jag har lärt mig att man inte ska prata om att man mår dåligt. (men här vet ju ingen vem jag är). 

jag vet inte hur mycket mer jag kommer orka faktiskt. min ork börjar ta slut. jag är oftast bara hemma, för det börjar bli jobbigt att göra saker och vara kring folk, jag har börjat skriva noveller för då gör det inte ont. 

jag är rädd, hjälp mig, jag vill ha hjälp. ett nummer en hemsida en person, jag vill ha hjälp.


   
Citera

Vilsen: jag är rädd, hjälp mig, jag vill ha hjälp. ett nummer en hemsida en person, jag vill ha hjälp.

Psykolog.


   
SvaraCitera

Bor du i Stockholm?


   
SvaraCitera

Sök till psykiatrin i din kommun/ditt län, oftast lång väntetid om man inte är direkt suicidal, men så småningom får man träffa någon och ta tag i saker.

Är också upplärd med att man inte pratar om problem, det är bara dumt och något man får avvänja sig vid.
Behöver du prata av dig eller så kan du alltid pm'a om psykiatrin tar för lång tid på sig

Ha det bättre!


   
SvaraCitera