Aviseringar
Rensa alla

Jag vill ha sex med tjejens morsan!!


Trekant ftw! Fan kolla med svågren, han kanske också vill vara med! 

Chey, mor och bror Hjärta

Btw, tror du morsan är sugen på dig^^ Kör i vind i så fall, man är bara ung en gång!


   
SvaraCitera

Låter som en hälsosam sits för dig, kör hårt!


   
SvaraCitera

Gör slut med tjejen och glöm hennes mamma. Glad


   
SvaraCitera

W.W.O.W.D.


   
SvaraCitera

Varför skriver alla "sexa morsan" (i denna uppenbara trrolltråd)? Som om hon ens vill sexa dotterns fd pojkvän.


   
SvaraCitera

Identitet:
hennes morsan  : 40 år

tjej:       20 år

vad göra?

gillar morsan dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DreamBig98:

gillar morsan dig?

vet ej!  98


   
SvaraCitera

FÖRST och främst är det jätte viktigt att lära sig grundläggande grammatik sen bangar du henne fixar ny identitet och flyttar till mexiko 


   
SvaraCitera

Identitet:

vet ej!  98

Då är de ingen jävla mening du kan sabba de med din brud om det inte löser sig med hennes morsa


   
SvaraCitera

Lycka till mannen de kommer gå bra. 


   
SvaraCitera
gulan

  men vill ens morsan vara med dig?

m


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gulan:
  men vill ens morsan vara med dig?m

vet inte.. men jag skita i morsan .. och börja dejta dig.. du ser bra ut på bilden i a f 🙂 .. what about that ? .. muuah!


   
SvaraCitera

låt inte lilla huvudet förvrida ditt omdöme så är det lugnt ,lycka till haha ! 


   
SvaraCitera

isola: Varför skriver alla "sexa morsan" (i denna uppenbara trrolltråd)? Som om hon ens vill sexa dotterns fd pojkvän.

anledningen till att jag tkr om dig så mkt isola <3 äntligen någon som tänker lite! 


   
SvaraCitera

men är ganska säker på att detta är en troll-tråd med tanke på TS tidigare trådar, där det är ganska uppenbart att hen går i grundskolan/tidigt gymnasium och därmed är sannolikheten att ha en tjej på 20 år ganska liten. Inte omöjlig såklart, men ovanligt ändå. Speciellt med tanke på normerna i vårt samhälle. 


   
SvaraCitera