Aviseringar
Rensa alla

JAG VILL INTE BLI HOMOSEXUELL! [cry]


Ämnesstartare

Alltså... jag har funderat ett tag nu. Eller ah, funderar mycket överlag och har sällan lätt för att hålla fast vid en och samma tanke i mer än nån bråkdels sekund. Och detta faktum skulle kunna leda till flertalet påvisningar om att jag inte tänker över huvud taget och... tja, att det faktiskt är sant ska jag inte sticka under stol med. Men nu har jag tänkt! I cirka två sekunder innan jag började författa det här har jag lyckats tänka på en och samma sak; "Om man kanske skulle ta och bli homosexuell?", tänkte jag. Problemet är ju bara att jag inte tänder på tjejer. Tycker de är rätt jobbiga med sina menssmärtor och ätstörningar och PMS-störningar och personlighetsstörningar osv. Och så GNÄLLER de så in i helvete. Säg EN enda jävla tjej som är PUNK, liksom. Och då snackar vi inte punk som i spikesfulaklädermassagrönögonskuggaochkajal utan mer punk som jag; arbetslössnyltarehataralltochallaälskaralltochallaÄRJÄVLIGTGLADÄNDÅ.

Nu känns det som att jag tappar tråden lite... problemet är väl egentligen att killar blir mer och mer som tjejer, inte bara rent ytligt. Och min första tanke när jag slogs av den tanken var att jag borde bli lesbisk. Men nu när jag tänkt över det känns det mer som om jag har hamnat i en dead end. 🙁 Jag vill inte behöva bli asexuell bara för att världen är så homosexuell. VAD SKA JAG TA MIG TILL?!

Jag är djurvän så zoofili är inte att tänka på :<


   
Citera
Ämnesstartare

Hm... jag förstår inte riktigt vad det är du vill göra eller vad ditt problem är, faktiskt.
Eller så är jag helt borta i skallen av den enkla anledningen att jag helt enkelt är trött.

Sara Hakimi:

"Om man kanske skulle ta och bli homosexuell?", tänkte jag. Problemet är ju bara att jag inte tänder på tjejer.

Om du nu inte tänder på tjejer, vari ligger då ångesten inför att du skulle upptäcka din i det fallet sanna sexualitet?
...och om du i något fall inte skulle tända på killar heller - vari ligger ångesten i så fall - om killar nu i allmänhet är mer som tjejer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gefan i att bli det då[y]

men du säger ju att killar blir mer och mer som tjejer så då spelear det väll ingen rollom du ändå inte tänder på tjejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Hakimi:

utan mer punk som jag; arbetslössnyltarehataralltochallaälskaralltochallaÄRJÄVLIGTGLADÄNDÅ.

Känner ganska många såna [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Känner ganska många såna [rolleyes]

... och hur många av de är tjejer, OMJAGHFÅRFRÅGA?

OF 5:

men du säger ju att killar blir mer och mer som tjejer så då spelear det väll ingen rollom du ändå inte tänder på tjejer

Nu hänger jag inte riktigt med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Hakimi:

asexuell

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Hakimi:

... och hur många av de är tjejer, OMJAGHFÅRFRÅGA?

2, 3 stycken kanske [rolleyes] Dock är ingen av dem lesbisk.... [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saras mamma e homosexuellll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

2, 3 stycken kanske [rolleyes] Dock är ingen av dem lesbisk.... [cute]

INTE intresserad! :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Hakimi:

Problemet är ju bara att jag inte tänder på tjejer. Tycker de är rätt jobbiga med sina menssmärtor och ätstörningar och PMS-störningar och personlighetsstörningar osv. Och så GNÄLLER de så in i helvete.

en lebb som inte tänder på tjejer.. hur får du ihop det[wink]

Sara Hakimi:

roblemet är väl egentligen att killar blir mer och mer som tjejer, inte bara rent ytligt.

detta gör ju att det blir onödigt att bli ledd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

saras mamma e homosexuellll

Neeeejjeee. Abdis mamma. De låter bättre; "ABDIS mamma är HOMOSEXUELL! HOMOSEXUELL! HOMOSEXUELL!". Eller... det kanske inte låter så mycket bättre, men vi hade en somaliesnubbe i min förra skola som var smal som en pinne och hade en morsa som var stor som ett betonghus, så han fick höra det rätt ofta. Kanske därför det "låter" bättre.

Nu pissar jag fan på mig. FYI!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Hakimi:

INTE intresserad! :c

Du gillar caps lock va? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Hakimi:

Jag är djurvän så zoofili är inte att tänka på :<

Dendrofil då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Hakimi:

FYI

orly?
vill oxå kissa nu, fan.. o bajsa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Du gillar caps lock va? [cute]

IZ MAH BEST FRIEND <3

The Road Behind:

Dendrofil då?

Uhm, alltså, neh. Är växtvän. :c


   
SvaraCitera