Aviseringar
Rensa alla

jag vill jaga någon


Ämnesstartare

som det står i rubriken. jag vill hitta någon frivillig, skicka ut denne i skogen med mål att komma undan, och jaga den. flera dagar om så krävs. liksom, som en lärorik grej. kanske med paintballmarkör eller nåt sånt, kanske kan den också vara beväpnad, men inte så att det blir strid, som så. utan mer jakt. det omvända förhållandet, där jag är den som flyr, är också intressant. i en skog är ju mest praktiskt, men i andra miljöer vore också spännande.

rimligt, orimligt?


   
Citera
Ämnesstartare

rimligt
svårt att hitta någon frivillig kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske en aktivitet för dig och medis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan ställa upp på detta i sommar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

rimligt
svårt att hitta någon frivillig kanske

tror att de finns, faktiskt. problemet är väl att få dem att faktiskt genomföra det också.

isola:

Kanske en aktivitet för dig och medis

mja, har frågat henne något liknande innan, en gång så verkade hon vara lite på, men sen hade vi ingen airsoftgrej eller dylikt nära till hands, så hon hann fega ur.

Birger:

kan ställa upp på detta i sommar.

låter awesome. var bor du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

problemet är väl att få dem att faktiskt genomföra det också.

du kanske kan locka med något. majsgrillning efter utfört uppdrag, kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

mja, har frågat henne något liknande innan, en gång så verkade hon vara lite på, men sen hade vi ingen airsoftgrej eller dylikt nära till hands, så hon hann fega ur.

[sad] du får åka upp till sthlm och jaga henne nudå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

du kanske kan locka med något. majsgrillning efter utfört uppdrag, kanske?

majsgrillning är obligatoriskt i skogen.

isola:

[sad] du får åka upp till sthlm och jaga henne nudå

det finns faktiskt en del ställen som känns sköna att jaga folk på i stockholm. typ gator med industrikänsla och dålig belysning. fast mja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

det finns faktiskt en del ställen som känns sköna att jaga folk på i stockholm. typ gator med industrikänsla och dålig belysning. fast mja.

Genom en tunnelbana kanske. I en tunnel! Nej det är farligt.
Labyrinten på Drottningholm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter spännande!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

kan ställa upp på detta i sommar.

Klättra upp i toppen av ett träd. Sen så låter du Leijonsparf springa runt som påtänd ekorre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Genom en tunnelbana kanske. I en tunnel! Nej det är farligt.
Labyrinten på Drottningholm.

delar av tunnelbanenätet är faktiskt rätt intressanta, men som sagt, bitvis livsfarligt. och högst illegalt.

Solnedgång:

Klättra upp i toppen av ett träd. Sen så låter du Leijonsparf springa runt som påtänd ekorre.

smart att klättra upp i ett träd om jag har något att skjuta med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

smart att klättra upp i ett träd om jag har något att skjuta med.

Du är min lilla bitch och ska bara hålla käften.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

delar av tunnelbanenätet är faktiskt rätt intressanta, men som sagt, bitvis livsfarligt. och högst illegalt.

Drottningholm då. Eller så ber du någon simma under vattnet med en hajfensmössa på ett badstrand och sedan väljer ut springande offer.
Nej björndräkt är nog bättre. Fast du ska ha den på dig när du jagar. Mm, först kompisen med hajmössan och sen du med björndräkten. För att riktigt trissa upp det liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Solnedgång:

Du är min lilla bitch och ska bara hålla käften.

jaha, nu fick du dig varningspoäng till ingen nytta också.

isola:

Nej björndräkt är nog bättre. Fast du ska ha den på dig när du jagar. Mm, först kompisen med hajmössan och sen du med björndräkten. För att riktigt trissa upp det liksom.

tror mer på ghilledräkt i skogen, kanske. så kan man lägga sig i bakhåll och skrämma upp dem när de är riktigt nära och tror att de kommit undan.


   
SvaraCitera