Aviseringar
Rensa alla

Jag vill knulla andra


fancy
Ämnesstartare

Har ett förhållande sen fem år tillbaka med en kille som jag verkligen älskar. Vi har haft enormt minskat sexliv dem senaste åren (vi har sex kanske en gång varannan månad, ibland mindre). Ett problem vi pratat om hundratals ggr men vi gör inget åt saken helt enkelt. (Han är lite porrskadad och klarar sig fint med endast porr) 
Jag misstänker att jag själv inte är sugen på honom sexuellt längre då jag är SÅÅÅÅ kåt på andra. Alltså faaaaaack vad jag vill knulla han, han, han och Han! Fantiserar väldigt mycket om andra. Hade någon av dessa killar jag dras till kommit fram till mig och sagt vill du knulla? Hade jag utan tvekan sagt FUCK ME NOW. Jag överväger att ha en diskret affär. Inget jag vill göra mot min killen såklart och bla bla men fan vad ska jag göra?! Heeelp!  

ge mig vettigare svar är "gör slut med honom" (jag gjorde slut men gick tillbaka till honom efter två veckor)
Men visst känns det dumt att vara tillsammans om jag inte vill ha honom sexuellt längre?
im confused.. 🙁


   
Citera

Gör det och se hur det känns. Kan han unte tillfredsställda dig är det inte ditt fel


   
SvaraCitera

gör det, då. men det kanske är en bra idé att berätta det innan och förklara varför.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Vet ni varför det blivit så här? om inte snacka om det och lös de problem som finns. Kan det inte bli bättre mellan er, ha en överenskommelse om att det är ok för dig att ha sex med andra, är det inte okej så är det värdigaste och bästa du kan välja att göra, att göra slut.


   
SvaraCitera

fancy:
Har ett förhållande sen fem år tillbaka med en kille som jag verkligen älskar. Vi har haft enormt minskat sexliv dem senaste åren (vi har sex kanske en gång varannan månad, ibland mindre). Ett problem vi pratat om hundratals ggr men vi gör inget åt saken helt enkelt. (Han är lite porrskadad och klarar sig fint med endast porr) 
Jag misstänker att jag själv inte är sugen på honom sexuellt längre då jag är SÅÅÅÅ kåt på andra. Alltså faaaaaack vad jag vill knulla han, han, han och Han! Fantiserar väldigt mycket om andra. Hade någon av dessa killar jag dras till kommit fram till mig och sagt vill du knulla? Hade jag utan tvekan sagt FUCK ME NOW. Jag överväger att ha en diskret affär. Inget jag vill göra mot min killen såklart och bla bla men fan vad ska jag göra?! Heeelp!  

ge mig vettigare svar är "gör slut med honom" (jag gjorde slut men gick tillbaka till honom efter två veckor)
Men visst känns det dumt att vara tillsammans om jag inte vill ha honom sexuellt längre?
im confused.. 🙁

Om jag inte skulle finna den min partner attraktiv skulle jag först säga till den hur jag känner och sedan se hur hon känner, kanske göra det lite mer spännande i sängrummet. 


   
SvaraCitera
Semlan

Låter otroligt jobbigt! Tycker delvis som de andra, prata med honom om hur du känner.


   
SvaraCitera
fancy
Ämnesstartare

NEMI:
Vet ni varför det blivit så här? om inte snacka om det och lös de problem som finns. Kan det inte bli bättre mellan er, ha en överenskommelse om att det är ok för dig att ha sex med andra, är det inte okej så är det värdigaste och bästa du kan välja att göra, att göra slut.

🙂 han låter mig inte ens ha en manlig gynekolog. Så det hade nog varit göra slut i så fall. Men jaa.. det är så jävla svårt bara att avsluta mitt förhållande..


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

fancy:

🙂 han låter mig inte ens ha en manlig gynekolog. Så det hade nog varit göra slut i så fall. Men jaa.. det är så jävla svårt bara att avsluta mitt förhållande..

Intressant kille. Klart det är svårt att avsluta ett förhållande. Men det det minst dåliga alternativet om ni inte kan förändra det som gått fel.


   
SvaraCitera

fancy: Men jaa.. det är så jävla svårt bara att avsluta mitt förhållande..

Om du verkligen älskar honom så som du skriver så går du inte bakom hans rygg. Antingen är du uppriktig och förklarar för honom hur läget ser ut och att han accepterar det, eller så avslutar du relationen.


   
SvaraCitera

Razor:

Om du verkligen älskar honom så som du skriver så går du inte bakom hans rygg. Antingen är du uppriktig och förklarar för honom hur läget ser ut och att han accepterar det, eller så avslutar du relationen.

Jo det bästa hon kan göra är att vara otrogen. Så slipper hon vara sexuellt frustrerad men kan fortsätta vara med honom.


   
SvaraCitera

lmaomynigga: Jo det bästa hon kan göra är att vara otrogen. Så slipper hon vara sexuellt frustrerad men kan fortsätta vara med honom.

På vilket sätt älskar man sin partner om man är otrogen mot denne? Ser du inte ett problem där? 


   
SvaraCitera

Razor:

På vilket sätt älskar man sin partner om man är otrogen mot denne? Ser du inte ett problem där? 

Man gör det som i praktiken är bäst för partnern. Sluta moralisera


   
SvaraCitera

lmaomynigga: Man gör det som i praktiken är bäst för partnern. Sluta moralisera

Är det bäst för partnern att en dag upptäcka otroheten och känna sig förråd, sviken, manipulerad? Sluta vara så kortsint.


   
SvaraCitera

Han ska inte upptäcka det.

Razor:

Är det bäst för partnern att en dag upptäcka otroheten och känna sig förråd, sviken, manipulerad? Sluta vara så kortsint.Han s


   
SvaraCitera
fancy
Ämnesstartare

Razor:

Om du verkligen älskar honom så som du skriver så går du inte bakom hans rygg. Antingen är du uppriktig och förklarar för honom hur läget ser ut och att han accepterar det, eller så avslutar du relationen.

Jo jag håller med i det sista du skriver.. Finns lite som hindrar mig bara. Allt flyttande isär, bo hos föräldrarna igen, våra vänner och familjer, vara ensam. Sånt man inte vill ta tag i. Jag ska lägga upp en plan för hur det kan gå till och tänka ordentligt på detta. Tack för rådet du


   
SvaraCitera