Aviseringar
Rensa alla

Jag vill leva hemma egentligen.


Ämnesstartare

Egentligen så hatar jag att lämna mitt hus, jag får ångest när jag vet att jag måste ut ur huset, ibland när jag är ute så är allt jag vill göra att åka hem.

Det fungerar bättre när jag är påverkad, alkohol får mig att släppa dessa känslor men jag tror inte på att dricka alkohol för att lösa problem.

Helst så vill jag arbeta hemifrån, få mat hembeställt, aldrig behöva lämna huset... Jag vill gärna bo själv också. Nu när min mamma har "bett" mig flytta ut så är det dags för mig att skaffa mig ett ordentligt jobb och skaffa mig en fin lägenhet I guess. <3

Jag vill nog inte ha hjälp egentligen, eller det kanske jag vill fast jag inte vet om det, jag vill bara inte lämna mitt hus egentligen - ibland är det som en spärr och ibland känner jag att jag faktiskt kan gå ut men jag inte vill.

Men jag går ut! Föredrar bara att helst inte göra det.

Nästa år pluggar jag på distans men jag behöver ett jobb, vad för jobb kan man söka? Kan man arbeta på distans? XD

Hjälp mig, vad gör man om man inte vill/kan lämna sitt hus på ibland upp till 3 veckor?


   
Citera
Ämnesstartare

Blogg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allvarligt, hur kommer det sig att jag inte är mod?
Är ju lätt den mest seriösa användaren på um utan att vara tråkig eller ha hemorrojder.


   
SvaraCitera

Tickstart:

Allvarligt, hur kommer det sig att jag inte är mod?

Du kan väl inte bli det utan att ansöka om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker inte att det är särskilt svårt att få med dig ut på en promenad iaf^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Är ju lätt den mest seriösa användaren på um utan att vara tråkig eller ha hemorrojder.

LOL


   
SvaraCitera

Varför är allt du skriver så... GULLIGT? :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan ju ta emot dina kunder i hemmet [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Jag tycker inte att det är särskilt svårt att få med dig ut på en promenad iaf^^

Jag är inte svår att få ut man behöver bara ta ut mig, om någon ringer mig och säger "kom hit" då gör jag nog inte det.

Men det var okay innan Jens, jag hade kontroll på det! Men nu efter att ha varit isolerad så länge så känner jag typ... Rädsla.

Vad har hänt med mig?

Geigermätare:

Blogg?

Eh. en blogg är inget jag är ute efter, detta är inte heller utformat som en blogg utan mer som en person som ber andra personer på forumet om hjälp.

BLODÅDRA:

Varför är allt du skriver så... GULLIGT? :s

Gör jag?


   
SvaraCitera

Du borde bo i en husvagn. Ett mobilt hem passar dig då du vill vara hemma men samtidigt kunna göra saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XTYLE:

Du borde bo i en husvagn. Ett mobilt hem passar dig då du vill vara hemma men samtidigt kunna göra saker.

Hahaha, egentligen vill jag ha hjälp med att sluta vilja vara hemma... Fast egentligen inte...

Såhär! Det är för mitt eget bästa att komma över detta, jag vet att jag behöver det och kommer bli lyckligare om jag gör det och därför vill jag det men samtidigt så vill jag inte det.


   
SvaraCitera

Violine:

Nästa år pluggar jag på distans men jag behöver ett jobb, vad för jobb kan man söka? Kan man arbeta på distans? XD

Sök skribentjobb. Jag hade ett jobb i somras då jag skrev småtexter åt nåt företag. Det är möjligt att jobba genom datorn, man kan ju bli telefonförsäljare hemifrån.

Jag förstår dig absolut. Jag trivs bäst hemma. Men sen om det är ett positivt synsätt eller inte låter jag vara osagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Sök skribentjobb.

Det hade varit intressant, men du är ju också bättre på sådant än vad jag är.

uppenbar:

Jag förstår dig absolut. Jag trivs bäst hemma. Men sen om det är ett positivt synsätt eller inte låter jag vara osagt.

Jag kan fortfarande gå ut, det är inte omöjligt och så länge jag kan det är det nog inte ett allvarligt problem och går att leva med - det är väl när jag känner att jag inte kan lämna huset som det är ett riktigt problem.

Detta är mitt problem just nu, jag behöver gå till doktorn för få recept på mediciner I need, det kommer inte hända... Jag skulle helst vilja ringa min läkare och be om recept men jag antar att hon behöver se mig för det.


   
SvaraCitera

Violine:

Gör jag

Haha, som fan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

Haha, som fan!

Hur då?


   
SvaraCitera