Aviseringar
Rensa alla

Jag vill ligga med han. Vad ska jag göra ?


Ämnesstartare

Sluta vara så störd och knulla runt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dra ner hans byxor! Holler inte med att du framstår som dum. Var bara ärlig med att det är enbart 6


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trasdockorna:

Säg att du är typ kåt vid närmare samtalsämne kring sex? Sen förföra honom med frågor kring sex.. :

mm kanske det , men tycker inte att jag står honom så nära så jag kan prata om sånt med han. Har inte känt han så länge ju... Lösningen är kanske att lära känna honom mer och se vad som händer? Men det kan ju va lite svårt pga av att han mest söker min uppmärksamhet genom att nedvärdera mig, vi blir liksom mer ovänner då... Fast de varar inte så länge men ändå...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_Vickie:

Det gör jag redan , ibland iaf [crazy]

Då är det något fel på karln, för vi normala skulle ta dig dirrmode.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

du behöver inte göra nånting, han kommer försöka ha sex med dej inom en snar framtid, eftersom han är en kille.

om han inte skulle det, visa bara att du gillar honom, eller att du vill ha sex med honom,bara kroppsspråket räcker till för det.

Bra tips, hoppas verkligen det är så här det funkar , skulle förenkla hela situationen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marielle Hagblad:

Sluta vara så störd och knulla runt.

Störd kanske jag är men jag knullar fan inte runt! Är det något fel med att vilja ligga med någon ? Som jag förövrigt inte har velat på jävligt länge...


   
SvaraCitera

Jag vill knulla dig också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PHilippaPH:

Dra ner hans byxor! Holler inte med att du framstår som dum. Var bara ärlig med att det är enbart 6

Tack ! [smile] Ja , kanske det med att vara ärlig med att det bara är 6 är en bra ide [cute] Hur ska man vara det då? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ilikepieee:

Då är det något fel på karln, för vi normala skulle ta dig dirrmode.

Haha men det vet han ju inte om att jag gör xD Fel är det säkert också på han...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ritinkin:

Jag vill knulla dig också.

Nu är det ju inte dig jag syftar på...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_Vickie:

Haha men det vet han ju inte om att jag gör xD

Men då så!
Berätta det för honom, så är problemet borta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ilikepieee:

Men då så!
Berätta det för honom, så är problemet borta!

Haha ofta det skulle vara så lätt? Ska jag berätta för honom att jag spelar wow ibland så kommer han hoppa på mig direkt ? xD haha


   
SvaraCitera

_Vickie:

Nu är det ju inte dig jag syftar på...

Hur vet du det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_Vickie:

= svartlistad från stadens alla killar föralltid!

lika bra, bara skräp ute på landet, flytta till sthlm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_Vickie:

Men det kan ju va lite svårt pga av att han mest söker min uppmärksamhet genom att nedvärdera mig, vi blir liksom mer ovänner då... Fast de varar inte så länge men ändå...

Clever boy! 😀

Låt han göra det, är ju delvis det du gillar[wink]!


   
SvaraCitera