Aviseringar
Rensa alla

JAG VILL MISSHANDLA PERSONEN SOM TOG MINA SAKER! [MAD]


Ämnesstartare

Något innavel smög sig in i omklädningsrummet när jag tränade boxning, och tog min mobiltelefon, mitt busskort och min plånbok som innehöll en tjugolapp, massa kort och en gratis biobiljett! Nu måste jag betala 150kr för ett busskort, massa pengar för ID-kort och kreditkort, 100kr för biobiljett, tänkte kolla på bio nu i helgen. Måste även köpa en ny telefon! [mad][mad]

Tänkte verkligen njuta av höstlovet som kommer nu, köpa pizza, kolla på bio, chilla liksom! Men det går inte nuhar inga pengar, på grund av det där rövhålet som tog mina saker. Jag vill misshandla någon.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Har människor inget samvete!?


   
SvaraCitera

Och detta barn, är varför man ska ta med sig sina värdesaker IN I TRÄNINGSLOKALEN UNDER TIDEN MAN TRÄNAR.


   
SvaraCitera

Finns två sätt att lära sig saker på...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Eller:
"Experience is a hard teacher because she gives the test first and the lesson afterwards."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill inte leva längre. Mitt höstlov är förstört! [cry]


   
SvaraCitera

Yogi:

Något innavel

[love]

Black Grail:

ta med dig dina värdesaker IN I TRÄNINGSLOKALEN UNDER TIDEN DU TRÄNAR.

Glöm ej att spärra alla kort[no-no]


   
SvaraCitera

Black Grail:

Och detta barn, är varför man ska ta med sig sina värdesaker IN I TRÄNINGSLOKALEN UNDER TIDEN MAN TRÄNAR.

Eller ser till att låsa in dem i ett skåp någonstans. Gör man inte det får man skylla sig själv.


   
SvaraCitera

Myksa:

"Experience is a hard teacher because she gives the test first and the lesson afterwards."

Woooooord.


   
SvaraCitera

Yogi:

Vill inte leva längre. Mitt höstlov är förstört! [cry]

har du inga sneela föreldrar då?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

har du inga sneela föreldrar då?

vi är liite fattiga [blush] nej men dom vill inte betala för att jag klantade mig :p gillar inte att fråga dom heller, mår alltid dåligt efter, känns alltid som om jag är skyldig dom något.


   
SvaraCitera

Fan vad drygt.


   
SvaraCitera

Det var en tråkig historia.


   
SvaraCitera

Tråkigt, men försäkringbolaget? När min väska blev snodd med dator och kläder fick jag 9000 i ersättning, relativt snabbt.. låna så länge.


   
SvaraCitera

Yogi:

känns alltid som om jag är skyldig dom något.

Du kanske borde vara det...
Ta ett lån så att du kan roa dig på höstlovet och betala tillbaka efter. [smile]


   
SvaraCitera

Fast försäkringsbolaget betalar enbart tillbaka om man hade en vettig anledning att bara ha sina grejer oskyddade inne i omklädningsrummet [crazy] tveksamt om de betalar för något sådant.. Dold text: dumt


   
SvaraCitera