Aviseringar
Rensa alla

Jag vill också skriva stör och svar. 🙁


Violine: 😛 
Anmäl Ci

Står att du har citerat mig men kan inte se något 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Jaha! Okej, jag håller med 🙂 Du verkar ofta vara vettig tycker jag. 

Du kan få ge mig stöd om du vill 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Jaha! Okej, jag håller med 🙂 Du verkar ofta vara vettig tycker jag. 

Du kan få ge mig stöd om du vill 🙂 

Wohooo, tack mr Bateman. ^_^

ditt bästa jag:

sköt honom och tog alla hans pengar så d är lugnt 

Lol, bara jag får mina julklappar så är jag nöjd.

patrick bateman:

Står att du har citerat mig men kan inte se något 🙁

Jag råkade trycka på skicka innan jag hann skriva, 2ggr för jag pratade i telefonisen samtidigt. 


   
SvaraCitera

Violine:

Wohooo, tack mr Bateman. ^_^

Lol, bara jag får mina julklappar så är jag nöjd.

Jag råkade trycka på skicka innan jag hann skriva, 2ggr för jag pratade i telefonisen samtidigt. 

Haha varsågod fröken Violine! 😀 gillar din avatar Glad

hehe okej, då förstår jag. Hur får man råd av dig? Ska man bara fråga? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: hehe okej, då förstår jag. Hur får man råd av dig? Ska man bara fråga? 🙂

Helst vill jag ha en såndär proffsig som de andra har men jag antar att jag får sitta och slumma i en tråd som en discount rådgivare in the alley bakom den riktiga rådgivaren. 😛 


   
SvaraCitera

Åh, du skulle vara en helt suverän stödperson! Hjärta


   
SvaraCitera

Violine: Helst vill jag ha en såndär proffsig som de andra har men jag antar att jag får sitta och slumma i en tråd som en discount rådgivare in the alley bakom den riktiga rådgivaren. 😛

Tror din blir jättebra! 🙂 Bara för det ser proffsig ut så innebär det inte att det blir bra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Tror din blir jättebra! 🙂 Bara för det ser proffsig ut så innebär det inte att det blir bra. 

Jag gillar hur du tänker Patrick. 😉 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndersLkpg: Åh, du skulle vara en helt suverän stödperson!

Tack Anders, det värmer! 🙂 


   
SvaraCitera

Violine: Jag gillar hur du tänker Patrick. 😉

Haha tack Violine! Mycket glad

Du verkar cool, berätta lite om dig själv 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Haha tack Violine! 

Du verkar cool, berätta lite om dig själv 🙂

Jag är en tjej på 25 jordsnurr som gillar djur och hänga med mina coola polare!

Intressant att det var väldigt svårt att besvara den här frågan. Jag skulle väl vilja säga att jag är en person som gillar människor, en person sa till mig "Du är en sån där som inte vill att någon ska ogilla dig" och jag insåg, varför skulle någon ogilla mig för? Jag har aldrig gjort någon något. Jag vet att han ansåg det vara en förolämpning men jag tog det som en komplimang. 
Gillar att hjälpa och gillar att lära känna människor. I mina ögon finns det ingenting viktigare än vänner och familj. Utan vänner och familj finns inte jag. 
Förutom det är det skapandet, rita, skulptera, skriva och alla andra former både fascinerar mig och lugnar ned mig som inget annat. Jag säger inte att jag är bra på det, det är skillnad på talang och intresse. Jag ÄLSKAR det men det kanske inte älskar mig. 😛 Jag njuter av andras skapanden också, museum, utställningar, musik, filmer, böcker, spel. ALLA FORMER!
Mina vänner beskriver mig som väldigt logisk men väldigt känslig och jag håller nog med om det, jag är nog lite för känslig för mitt egna bästa. Har en tendens att ta saker lite för personligt ibland men med min filosofi är att om man förnekar hur man är så kan man inte arbeta på det. 

Berätta om dig nu, nu är jag nyfiken. 🙂


   
SvaraCitera

Violine: Jag är en tjej på 25 jordsnurr som gillar djur och hänga med mina coola polare!

Intressant att det var väldigt svårt att besvara den här frågan. Jag skulle väl vilja säga att jag är en person som gillar människor, en person sa till mig "Du är en sån där som inte vill att någon ska ogilla dig" och jag insåg, varför skulle någon ogilla mig för? Jag har aldrig gjort någon något. Jag vet att han ansåg det vara en förolämpning men jag tog det som en komplimang. 
Gillar att hjälpa och gillar att lära känna människor. I mina ögon finns det ingenting viktigare än vänner och familj. Utan vänner och familj finns inte jag. 
Förutom det är det skapandet, rita, skulptera, skriva och alla andra former både fascinerar mig och lugnar ned mig som inget annat. Jag säger inte att jag är bra på det, det är skillnad på talang och intresse. Jag ÄLSKAR det men det kanske inte älskar mig. 😛 Jag njuter av andras skapanden också, museum, utställningar, musik, filmer, böcker, spel. ALLA FORMER!
Mina vänner beskriver mig som väldigt logisk men väldigt känslig och jag håller nog med om det, jag är nog lite för känslig för mitt egna bästa. Har en tendens att ta saker lite för personligt ibland men med min filosofi är att om man förnekar hur man är så kan man inte arbeta på det. 

Berätta om dig nu, nu är jag nyfiken. 🙂

Haha oj, vilket svar. Kanske förstör din tråd nu? Galen Kan ju ta det i pm annars 🙂 Säg till! Svarar här nu iaf 🙂

25 är ganska mycket ju, haha. Jag som 21 känner mig nästan rätt rutinerad här Galen Djur är nice! Har du egna djur? 🙂

Ja, visst är det svårt? Bra tänkt! Håller med dig faktiskt, bra att tolka det som en komplimang. Fint sagt, du verkar klipsk 🙂 Haha du är säkert duktig! Men som sagt är det oviktigt 🙂 Huvudsaken är att du gillar det, du får gärna visa något om du vill, skulle vara kul 😀 Ååh sånt älskar jag med! Har du nån speciell smak på museum och sånt eller är du intresserad av det mesta? 🙂 Bra filosofi Tumme upp Du känns logisk 🙂

Hm det är svårt asså. Jag får försöka härma din Galen Jag är 21 år gammal. Tar studenten till våren, efter det vet jag inte vad jag ska göra. Funderar på militären och om några år polishögskolan 🙂 Jag tycker jag är väldigt snäll och jag gillar att försöka hjälpa människor och stötta folk. Bland kompisar har jag ofta varit den som alla kan gå till för problem men själv har jag ofta hållit inne mina. Hm, jag gillar djur. Gillar också som du musik, filmer, böcker och sånt. Det och fotboll är nog nåt av det viktigaste som finns för mig. Jag gillar att resa med! Jag har också haft svårt att skaffa vänner och lära känna folk för är kass socialt men jobbar på det och där hjälper um mycket 🙂 Vill du veta nåt mer får du fråga! Kan som sagt pma om du vill 🙂
Godnatt!


   
SvaraCitera

''Stör och svar''?


   
SvaraCitera