Aviseringar
Rensa alla

Jag vill också vara med.


Ämnesstartare

shatter:
ser du fram emot att ta studenten nästa år? 🙂

Nae :c


   
SvaraCitera

materialarn:

Nae :c

varför? 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

varför? 🙁 

För att jag trivs i skolan mer än vad jag trivs hemma och ingen vill umgås med mig efter skoltid. Jag kommer bli så sjukt ensam när jag har slutat skolan.


   
SvaraCitera

materialarn:

För att jag trivs i skolan mer än vad jag trivs hemma och ingen vill umgås med mig efter skoltid. Jag kommer bli så sjukt ensam när jag har slutat skolan.

universitet då? <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

universitet då? <3

Jag går en praktisk linje som inte ger högskolebehörighet, kommer troligtvis försöka få en lärlingsplats så fort som möjligt.


   
SvaraCitera

materialarn:

Jag går en praktisk linje som inte ger högskolebehörighet, kommer troligtvis försöka få en lärlingsplats så fort som möjligt.

trodde du läste el? :/ eller juste där får man bara behörighet genom i-val eller?...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

trodde du läste el? :/ eller juste där får man bara behörighet genom i-val eller?...

Japp jag går el. Man får inte behörigheten i skolan, de får man när man har varit ute och jobbat och skött sig som lärling i ca 2 år.


   
SvaraCitera

materialarn:

Japp jag går el. Man får inte behörigheten i skolan, de får man när man har varit ute och jobbat och skött sig som lärling i ca 2 år.

ahhh


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Ska du ta körkort?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ice:
Ska du ta körkort?

Ja de är klart. Om allt går som de är tänkt så ska jag ta körkortet nu i sommar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken öl skall jag köpa imån? 

Vad vill du helst av allt vara utbildad till?

Brunett eller rödhårig tjej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad tycker du om elise?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
Vilken öl skall jag köpa imån? 

Vad vill du helst av allt vara utbildad till?

Brunett eller rödhårig tjej?

1. Ingen aning :s

2. Helst av allt så vill jag bli ljudtekniker. Att resa runt och få fixa ljudet för konserter och festivaler är nog en liten dröm jag har. 

3. De tar emot men jag måste nog säga rödhåriga. Brunett är också sjukt snyggt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete:
vad tycker du om elise?

Vet ingenting om henne så direkt men utav de jag har uppfattat så verkar hon väldigt trevlig och ganska harmlös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

materialarn:

1. Ingen aning :s

2. Helst av allt så vill jag bli ljudtekniker. Att resa runt och få fixa ljudet för konserter och festivaler är nog en liten dröm jag har. 

3. De tar emot men jag måste nog säga rödhåriga. Brunett är också sjukt snyggt!

Tar emot! Pojk du skall vara stolt över det, rödhåriga är riktigt snyggt på många! Stolt över dig <3 återkommer med frågor påväg till jobbet imån 


   
SvaraCitera