Aviseringar
Rensa alla

jag vill odla mitt kvinnohat


Ämnesstartare

så, ge mig böcker som framställer kvinnan som jordens avskum!

obs: böcker skrivna av kvinnor funkar inte, de måste vara välskrivna och meningsfulla.

tipsa på! [y]


   
Citera
Ämnesstartare

Smurfarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Cheesypoofs:

Smurfarna.

nah, alla bara avgudar smurfan, jag tycker att det är fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Behöver du böcker för det? Jag har klarat mig utan böcker och jag är fullfjädrad misogynist. Det är väl bara att umgås lite med tjejer ibland irl, snacka med lite tjejer ibland på nätet och kanske gå ut på krogen ibland så kommer kvinnohatet stadigt krypande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Det är väl bara att umgås lite med tjejer ibland irl, snacka med lite tjejer ibland på nätet och kanske gå ut på krogen ibland så kommer kvinnohatet stadigt krypande.

jag vet, och det funkar för mig också.

Sterd:

Behöver du böcker för det?

egentligen inte, men jag vill liksom inte utsätta mig för sittkissare längre. när man inte gjort det på ett tag så får man för sig att de inte är så farliga och det blir bara värre och värre ju längre man är utan, då tänker jag att en skön bokhylla fylld med beskrivningar om deras ondska kanske kan hjälpa mig att uppehålla mitt kvinnohat UTAN att jag behöver komma i kontakt med dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

UTAN att jag behöver komma i kontakt med dom.

Men då tror jag relation&samlevnad-forum funkar alldeles utmärkt! Jag brukar bli fly förbannad när jag läser såna. Sex-forum kan också funka, tjejer trycker ju in så mycket penis så man mår illa, också bra grejer att odla kvinnohat med!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad umgås ni med för tjejer egentligen? [tard]

Sterd:

Det är väl bara att umgås lite med tjejer ibland irl, snacka med lite tjejer ibland på nätet och kanske gå ut på krogen ibland så kommer kvinnohatet stadigt krypande.

Vad försöker du prata med dem om då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Men då tror jag relation&samlevnad-forum funkar alldeles utmärkt! Jag brukar bli fly förbannad när jag läser såna. Sex-forum kan också funka, tjejer trycker ju in så mycket penis så man mår illa, också bra grejer att odla kvinnohat med!

men kvinnor i textform är ju av just den anledning nästan lika illa som kvinnor personligen. mitt långsiktiga mål är att helt avveckla min kontakt med sittkissarna, och de allra hemskaste exemplen på dessa kan man ju faktiskt hitta på internet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roots:

Vad umgås ni med för tjejer egentligen? [tard]

så få som jag kan komma undan med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roots:

Vad umgås ni med för tjejer egentligen?

Tjejer som är som tjejer brukar vara!

Roots:

Vad försöker du prata med dem om då?

Ditten och datten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Ditten och datten?

Till exempel?

Sterd:

Tjejer som är som tjejer brukar vara!

Ledsen grabben, men jag vet faktiskt inte hur "tjejer brukar vara". Förklara gärna lite närmre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

så få som jag kan komma undan med.

Det är inte så att den här plötsliga aversionen mot kvinnor grundar sig i vad jag läste i en annan tråd om ditt förhållande med en tjej som inte verkar speciellt lyckligt? Okej att tråden kanske inte var så seriös från början, men jag fick en taskig feeling av Sterds inlägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

nah, alla bara avgudar smurfan, jag tycker att det är fel.

Hon är ju lömsk och sådär vettu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roots:

ditt förhållande med en tjej

inte bara ett förhållande, ett flertal förhållanden. och mitt hat går djupare än så.

kolla på de män som utgör historiens avskum. hitler, stalin, ett otal amerikanska presidenter, osv osv. de är avskum för att de genomför ohyggliga handlingar metodiskt, kontrollerat och med intelligens och finess. kvinnor utför ohyggliga handlingar för att de inte vet bättre.

men, nu är vi enormt off topic, rekommendera böcker och författare! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roots:

Okej att tråden kanske inte var så seriös från början

tråden är väldigt seriös.


   
SvaraCitera